Lån av däckvärmare / Tips på ställen att köpa prisvärda däckvärmare

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Är det någon i Stockholmstrakten alternativt i närheten av Falkenberg som kan tänka sig att låna ut en uppsättning däckvärmare till mig nu på tors-sön?

I övrigt får ni gärna droppa tips kring vart man köper däckvärmare för en billig peng (inget fancy, så länge det finns en termostat på dom).

/Freppa

Jag har beställt däckvärmare från W-motoracing, gick snabbt och smidigt och blev inte för dyrt heller, hur de fungerar återstår att se, då de fortfarande ligger på posten och väntar :gnissla

Anneli skrev:
Jag har beställt däckvärmare från W-motoracing, gick snabbt och smidigt och blev inte för dyrt heller, hur de fungerar återstår att se, då de fortfarande ligger på posten och väntar :gnissla

Jag har en rolig anekdot om flickor från Eskilstuna och däcksvärmare...... :rodnar

Jo, men ingen hade mer specifikt att säga om dom än "dom funkar". Jag tänkte mera ur ett djuplodande perspektiv (Fördelar, nackdelar, hållbarhet osv).

And don't you poke me, son! Or I'll poke you in the eye!

Freppa skrev:
Jo, men ingen hade mer specifikt att säga om dom än "dom funkar". Jag tänkte mera ur ett djuplodande perspektiv (Fördelar, nackdelar, hållbarhet osv).

And don't you poke me, son! Or I'll poke you in the eye!
Jag har bara testat mina en gång, det var 5 grader varmt(kallt) och storm.
Jag kände på däcken och dom var varmare är omgivande temperatur i alla fall. Var någon som hade mätt sina lite grann, tog väl en 40 minuter innan däcken var 80grader tror jag han sa.

Jag har dock inte gjort någon mer ingående studie av värmarna.

Oftas så får man kvalitet efter vad man betalar för.
Har själv Capit och de är mkt bättre än mina gamla värmare då Capitvärmarna värmer däcket mkt gämnare.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back