Låga utgifter = Problem!

Ska jag bränna pengarna på:

• Antal röstningar
    0

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Är inne i ett stim av utgiftsbesparingar just nu!
(Vet att det är skryt, men vafan i brist på bra tv-program så.....)
Eller vad säger ni om:
Bytte till ducce från r6 = -7300:- / år i försäkringspremie!
Fick nya skattebeskedet på bilen idag (1070:-/år V70 bi-fuel) = -1130:- / år
Har börjat samåka till jobbet med grannen = -ca 5000:- / år

Summa summarum = 13430:-/år

Vad ska jag göra med så mkt pengar :va
Kanske blir tvungen att skaffa mig en riktigt dyr kvinna :D

Någon som har lika bra flyt just nu??

Mitt flyt är precis tvärtom...;)
Festat hårt i sommar, det får man betala igen nu.. Har väl typ 9500kr kvar i kreditskuld att betala tillbaka. Får nu långa pengar av farsan för att få ordning på min andra bil. 7-8papp där som man blir skyldig..
Vidare är ändå mina utgifter större än mina inkomster. Iallafall de flesta månaderna det senaste året sen jag flytta hemifrån.

Vet inte hur fan jag lyckas, men alltid har man haft någon pryl att sälja..
Letar just nu efter extrajobb, så jag har råd att leva;) Så vet ni om något är jag öppen för förslag:)

Kul att du är lycklig iallafall Gottschalk:tummenupp

jaa... jag vet inte vad jag ska göra av mina cash heller...

Fick ett stipendium på 16000 hehe :yoparty

har redan tjackat nytt skinnställ och ny hjälm... men pengarna bränner hål i fickorna på mig...

Ska nog spara lite och ska ut och resa när det blir för kallt här i Swäje ... :)

Ge Mig Pengarna .. :d

Gottschalk skrev:
2442606 ...
Vad ska jag göra med så mkt pengar :va
Kanske blir tvungen att skaffa mig en riktigt dyr kvinna :D

Köp soppa å bunkra upp ... känns ju fan som en investering nuförtiden!

... klart, det kan ju löna sig att bjuda en kvinna lyxigt om det visar sig att hon är rik, hon sen gifter sig med dig, å du lever dyrt på henne lyckligt i alla dina dagar ... även det en investering.

FÖRGÖRAREN

Duccen rasar snart ska du se ;)

Skämt å sido, det e la gött med ringa utgifter, man märker av på vintern när hojen är avställd så att säga.

Johansson skrev:
2442898 Duccen rasar snart ska du se ;)

Skämt å sido, det e la gött med ringa utgifter, man märker av på vintern när hojen är avställd så att säga.

Eftersom jag har relativt låg försäkring på hojen, så får jag säga tvärt om...

Det är för min del billigare på sommaren, eftersom bilen nätt och jämt står stilla då.
Kör ju så grymt mycket mer hoj än bil, men ändå så har jag nog haft omkr 1500:- mindre i bensinräkningar hela säsongen mot vintersäsongen sen jag tog mc-kort...

Förgöraren skrev:
2442826 Köp soppa å bunkra upp ... känns ju fan som en investering nuförtiden!

... klart, det kan ju löna sig att bjuda en kvinna lyxigt om det visar sig att hon är rik, hon sen gifter sig med dig, å du lever dyrt på henne lyckligt i alla dina dagar ... även det en investering.

FÖRGÖRAREN

Ja det låter som en grym ide!

Sökes: Rik o vacker hillbilly wannabee-kvinna som gillar bågar och mig, för ömsesidigt utnyttjande av köttsliga lustar samt mysiga hemmakvällar! Slå till nu och jag står för utgifterna under en begränsad tid framöver.

Eller vad tror du??

Gottschalk skrev:
2445228 Ja det låter som en grym ide!

Sökes: Rik o vacker hillbilly wannabee-kvinna som gillar bågar och mig, för ömsesidigt utnyttjande av köttsliga lustar samt mysiga hemmakvällar! Slå till nu och jag står för utgifterna under en begränsad tid framöver.

Eller vad tror du??

För de pengarna kan du åka ner till någon öststat och lacka lacka hubba hubba hooonk hoooonk grrrrrr mjaaaaauuuuaaa på 10-20 vackra brudar aaaaaaall night long:D :tummenupp

Do it!:slicka

Rash skrev:
2445230 För de pengarna kan du åka ner till någon öststat och lacka lacka hubba hubba hooonk hoooonk grrrrrr mjaaaaauuuuaaa på 10-20 vackra brudar aaaaaaall night long:D :tummenupp

Do it!:slicka

Är tyvärr för snygg för såna resor! Skulle antagligen sluta med att jag kommer hem med mer pengar än jag åkte dit med eftersom alla öststat-tjejer skulle betala mig för att vistas i deras närvaro.
Tack för tipset iaf :tummenupp

PS.
(ödmjukhet är en av mina starkaste sidor) :D
DS.

Gottschalk skrev:
2445255 Är tyvärr för snygg för såna resor! Skulle antagligen sluta med att jag kommer hem med mer pengar än jag åkte dit med eftersom alla öststat-tjejer skulle betala mig för att vistas i deras närvaro.
Tack för tipset iaf :tummenupp

PS.
(ödmjukhet är en av mina starkaste sidor) :D
DS.

Man ska inte skämmas:tummenupp Ok, dra med dig en polare och ragga upp vackra össtatsflickor istället då;)
En vecka om året är det riktigt skönt att gå runt på stan och känna sig som kung=) Man är fan rik med 10papp att spendera där på en vecka eller två..
När de får löner på 2-4kkr/månad som standard..
Äg de! Dominera de!

Hmm, när jag tänker efter kan jag kanske ha 4-5 små horungar där nere.. Tur att jag inte gav de numret:tummenupp

(Obs, driver lite hårt om ni nu inte förstod det):D

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...