Längesedan var det, och klumpig är man.

pAz

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
gammel r1:a .. *hittad*
En härlig liten tur på min R1:a idag, första på ett par år, underbart tills jag kom på att jag inte tryckt dit skjuts-sadeln riktigt.. :huvet

Någon som har en bön-sadel till en R1:a 98-?? liggandes o skräpar? I Gbg-Alingsås trakten?

Been there done that...twice :näsblod

Sista gången tappade jag den på älvsborgsbron. Efter ett par turer lokaliserade jag den på cykelbanan så det var bara att parkera och börja knalla. Lite skavd men ändå :banana

Har kört samma väg 3 ggr åt vart håll i knapp moppehastighet, det var på en väg där man gärna drar på lite, 180:an från Alingsås mot Borås, den första kilometrarna på 90 sträckan. Fart och aerodynamisk lätt sadel är nog tyvärr lika med långt ut i skogen.

Ska sätta mig i tele o ringa diverse mc-skrotar i morgon, om ingen kan tänkas ha någon i gömmorna här i närheten.

Leveranstid, och de flesta privata vill inte skicka utomlands från england, usa osv. Ser ju illa ut om man kör utan. Vill köra nu ;).
Någon som vet om det är samma skjuts-sadel till R6 för 98-01 som för motsvarande R1?

Tog en lång långpromenad idag, den låg ca 7 meter ner för en slänt på fel sida vägen. Lite repad men fullt sittbar. Det verkar mer eller mindre omöjligt att få tag på en ny dyna så får ha de med i pre-ride checklistan.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra