längd/vikt

• Thread starter Thread starter IGNJATOVIC
  • Start date Start date

IGNJATOVIC

Guest
Hej!

Hur långa är ni och hur mkt väger ni?

:pannkyss

Själv är jag 180 lång på 84 pannor :tummenupp

Det beror på om du syftade på snoppstorlekar eller längd/vikt :blah

Varför har du en lunarstorm bild och en vandrande penis i din profil? :arsele

Om det stör dig kan jag ta bort det! Men det hör väl inte till frågan som jag ställde.

Det stör mig inte alls - jag bara tramsar mig.

Men den första frågan är dock inget trams.

Jaha där ser man. Tack för den länken.

Last edited:
Smidighet/vikt/fysik osv hör ihop med hojåkning! Är bara nyfiken på hur det ser ut på sporthoj... tänkte mer på raceåkarna faktiskt.

Seriöst så ser man sällan nån med övervikt som ligger i topp i tävlingarna.
Racing kräver en jäkla bra fysik för att orka ett lopp och ett par kilo för mycket försämrar genast prestandan på hojen.

Svar på din fråga!
180 lång och 97 kilo och jag har inte en tanke på att köra race på bana.

Seriöst så ser man sällan nån med övervikt som ligger i topp i tävlingarna.
Racing kräver en jäkla bra fysik för att orka ett lopp och ett par kilo för mycket försämrar genast prestandan på hojen.

Svar på din fråga!
180 lång och 97 kilo och jag har inte en tanke på att köra race på bana.

Ja precis! Och det var därför jag från början ställde frågan för jag tycker att jag är lite halvfet jämfört med 65 kg nissarna. Tänk att jag måste gå ner 20 kg för att komma dit - lär ju krävas sjukt mkt ansträngning.

Ja precis! Och det var därför jag från början ställde frågan för jag tycker att jag är lite halvfet jämfört med 65 kg nissarna. Tänk att jag måste gå ner 20 kg för att komma dit - lär ju krävas sjukt mkt ansträngning.

Skippa biran på helgerna och ligg i hårdträning, men hur kul är det?

Jag brukar faktiskt skippa biran - jag tycker att krogen suger! Går bara dit för omväxlings skull.

Du har ju ingen övervikt, är det inte fri trimmning i rookieklassen? Då är det bara trimma hojen så det kompenserar det du kallar för fetma. Och när du kört en säsong så har du per automatik gått ner en massa kilon för att du har inte råd att äta på grund av att det är så jäkla dyrt att tävla i roadracing.

Eeeh, för lång, jag slår alltid huvet i saker, är nog inte särskilt lätt heller,men jag har inte vägt eller mätt mig på bra länge, så exakta nuffror finns icke.

Du har ju ingen övervikt, är det inte fri trimmning i rookieklassen? Då är det bara trimma hojen så det kompenserar det du kallar för fetma. Och när du kört en säsong så har du per automatik gått ner en massa kilon för att du har inte råd att äta på grund av att det är så jäkla dyrt att tävla i roadracing.

Jag har en supersporttrimmad R6:a :yoparty

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...