Lämnar 125 delen

Gangsta

Sjör KTM
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
KTM 640
Ja, som rubriken lyder ska jag nu uppgradera mig till nästa mc generation. Jag är inte 18 år fyllda än, men snart. Hojen står i garaget och väntar på att få åka i det fria. Till dess får jag putsa den. :)

Jag slänger in några färska bilder så att ni har något o dräggla på. :såjaponken (KTM 625 LC4 SMC, -01 ram, -05 motor som gått 150 mil och en del annat med.

BTW, Rg:n är till salu, PM om du är intresserad.

6251.JPG

6252.JPG

6253.JPG

fråga nr1 vad väger den? den ser tung ut
nr2 varför äre regndäck på=
nr 3 haha stödben

men ser mycket fin ut :tummenupp
du har samma handtagskydd som jag har tror jag,, snygga :)

gha så mycket? :gnissla

Ja.. vet inte om det är så himla mycket, vill man ha en lätt hoj så är det Husa 650 eller ktm 525 som gäller, men då får man räkna med att man får skruva varje helg.. och det har jag inte råd eller lust med. Husa 650 har 5-10 timmars service intervall och det kör jag på en vecka, 20 km till skolan och 20 tillbax varje dag och en massa annan körning med. Så jag tar hellre en lite tungre hoj som har en serviceintervall på 500 mil. :tummenupp

Last edited:
ja det är faktiskt bara 10 kg mer än crmn. dock kan man utan problem köra 40 h mellan olje byterna på 525, det är iaf 280 mil

2902594 Ja.. vet inte om det är så himla mycket, vill man ha en lätt hoj så är det Husa 650 eller ktm 525 som gäller, men då får man räkna med att man får skruva varje helg.. och det har jag inte råd eller lust med. Husa 650 har 5-10 timmars service intervall och det kör jag på en vecka, 20 km till skolan och 20 tillbax varje dag och en massa annan körning med. Så jag tar hellre en lite tungre hoj som har en serviceintervall på 500 mil. :tummenupp
ja jag ska tvinga min skola fixa ett servisrum till min..
så får dom stå för oljan :tummenupp
attachment.php

attachment.php

snygg hoj:tummenupp

påtal om stödbenen. såg en likadan utanför skolan idag (va sjukt lik din, tror jag har sett din rg där oxå... inte så att du redan börjat köra till skolan lr att brorsan tog den idag?) och jag störde mej som fan på centralstödet. garvade som fan när jag såg de.

men som sagt. i övrigt sjukt snygg hoj. har inget emot bakdelen, kan självklart vara snyggare men som sagt, helt okej.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back