Lägga upp bilder

RockParty

Medlem
Gick med
17 May 2004
Hoj
-02 SR500 -81 rsv mille fighter
Varför lyckas jag inte lägga upp bilder i säljes annons?
försöker lägga upp en jpeg på 150kb men icke...

Jag har samma problem, jag kan inte ladda upp bilder till ett inlägg.

Det verkar ha samband med första sidan som inte funkar?
Kan inte ladda upp bilder alls på forumet.

Jag har samma problem, jag kan inte ladda upp bilder till ett inlägg.

Samma problem för mig, enda sättet ja lyckades få upp någon bild i ett inlägg de är att köra med
taggarna och lägga en länk till bilden där. Men jobbigt i längden då den funktionen inte skalar ner stora bilder

Samma här.. problemet med att ladda upp bilder dök upp i samma veva som inläggen på startsidan slutade uppdateras.

Hej, hur stora får bilderna vara när man ska ladda upp dom till sitt garage?
När det nu fungerar då vill säga.

Nu när uppdateringarna hoppade igång på framsidan så kunde jag börja ladda upp bilder igen till inlägg, men när jag gjorde det var jag först tvungen att mecka med bilderna på datorn för att minska storleken på dem. Jag har inte behövt gjort det förut utan jag har bara laddat upp dom från telefonen direkt.

Eller är det jag som har snurrat till det? :skitdator

Att bifoga bilder till inlägg verkar fungera lite då och då. Fungerade inte alls ungefär då forumet uppdaterades, fungerade sedan några veckor och nu verkar det fungera lite då och då, oavsett storlek på bilden.

Finns det någon moderator eller webansvarig som tar tag i detta, eller slösar man bort sin tid genom att posta i denna tråd...? Det känns onekligen som att detta forum varit bra jävla svajigt på sista tiden. Och det går fortfarande inte att lägga upp bilder i trådar...

Jag gjorde ju en fix för ett tag sedan som löste det för garaget och bloggen, men troligen även forumet till viss del.

Vad är det för problem ni har? Vart på sajten är problemet? Vad för bilder? Vad för storlek på bilderna (filstorlek)?

Nu såg jag att genereralla filuppladdningar var lågt i forumet, har ökat till max 2 Mb. Det får duga!

Försökte just lägga upp bilder, ingen överskrider 2Mb och alla är Jpeg.. något annat som är galet?

Inte oväntat, men... Nä.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back