Psychobiker
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
På mi TL1000s, så finns det ett litet hål i motorbloclet, på framsidan till höger, där det rinner ut kylarvätska. Är lite brydd över detta, för på min 99.a jag hade innan så fanns det inte det, men nu (har en 98) så blir det blå gägga på motorn. Det verkar som om det är vätskan i expansionskärlet som rinner ut, för där blir det tomt fortare än kvickt, men i själva kylaren är det fullt, och det är inga problem med att den går varm heller.
Nån som har en aning om vad det där hålet skall vara till för, eller kan det vara en plugg eller nått som trillat ur? I repboken så hittade jag inget om nått hål. Trodde först det var dräneringshålet, men det är ett annat, och där sitter skruven i.
Skumt är det iallfall
Nån som har en aning om vad det där hålet skall vara till för, eller kan det vara en plugg eller nått som trillat ur? I repboken så hittade jag inget om nått hål. Trodde först det var dräneringshålet, men det är ett annat, och där sitter skruven i.
Skumt är det iallfall