Kyckling Är En DÅlig MÄniska

Jag hänger, som vanligt, på.

Kyckling! Du är Oärlig, Tjock och luktar illa! Jag vet nog att du slog den där hunden nere vid köpcentret utanför Närkes Kil! USCH! Om du vore mindre skulle jag personligen slå dig, nu låter jag Blom ta hand om det! Jävla SKRUSJTAWR! (Och nej, jag vet inte heller vad det är, men de kan inte vara bra!)

NEXT!

Freppa skrev:
Jag hänger, som vanligt, på.

Kyckling! Jag vet nog att du slog den där hunden nere vid köpcentret utanför Närkes Kil!

Om han åtminstone bara hade SLAGIT den där hunden! :zpy
Den har fortfarande stomi, och går i omfattande terapi hos hundvärldens svar på Dr Phil!

chrilleus skrev:
Öhh, fela mig om jag har rätt, men är inte kyckling ett slags djur? Hur fan kan ett djur va en dålig mäniska :confused: :confused:

Det är ju det som är så otäckt med Kyckling. Man vet ju inte vad han/den/det är för något... :skrämd

vad din porriga fågelhjärna tänker på vill jag inte veta.. för du syftar ju på lite kyckling lår, nä men på grillen skulle sitta fint :slicka

Kycklingman korsfäst på Götaplatsen
Mannen hade klätt ut sig till kyckling från topp till tå och bundits fast vid ett stort träkors.

Den korsfästa kycklingmannen hade sedan hängts upp i statyn av Poseidon mitt på Götaplatsen i Göteborg.

Polisen hittade mannen dinglande från Poseidons ena överarm på långfredagen. Spektaklet misstänks vara resultat av vadslagning och mannen greps eftersom polisen bedömde att han var onykter.

det är för jävligt :skrämd :(

och om Kyckling inte bättrar sig går jag ut i mitt garage och bankar skiten ur hans hoj... :D

Eftersom jag varit borta ett tag måste jag såklart lägga mig i här oxå...

SÅKLART ÄR HAN DÅLIG, KOLLA BARA HUR HAN SER UT :crash

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back