Kvinnor ska ej köra bil

Inte gamla gubbar heller:näsblod .. Farsan fick oväntat besök av grannen, som lånade frugans bil (ville vara snäll o köra in den i garaget´) och "glömde" att backen låg i, fick panik..tryckte på gasen istället för bromsen ....backade över vägen vidare in genom farsans trädgård och in i hans garagevägg och slutligen in genom farsans garage, stannade fint 30 cm från hans bil :gnissla (hela garageväggen fick byggas om). tack o lov att ingen blev skadad :död

Last edited:
spelar ingen roll om man har snabel eller springa där fram! kan man inte hantera bilen ska man bli av med körkortet för all framtid :mad:

Jag tycker att man ska skrota alla bensin- och dieseldrivna fordon. Hela världen blir tvingade att cykla med trampecykel istället.

Det finn rätt många jävla idioter på våra vägar som inte bör ha körkort.
Bli yrkeschaufför så får man se en hel del :D

Jag har nästan fått sätta livet till 2 gånger på båge, pga kvinnor i röda opel kadetter. Så alla som kör såna bilar kan gärna få lämna in körkortet tycker jag.

Absolut värst är ju gamla pensionärer som passerat sitt bäst-före datum för att köra bil med ett decenium typ!!:mad:
Noll koll,, men visst finns det dom som kan köra me,, men dock ovanligt

Det finn rätt många jävla idioter på våra vägar som inte bör ha körkort.
Bli yrkeschaufför så får man se en hel del :D

Jobbar man i ett område som till största delen består av åkerier så inser man snart att inte de heller är befriade från dylika inom den yrkeskåren.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!