Kvällstur med bad

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Honda VTR1000F -98
När: Idag onsdag 14/7

Samling: Statoil ättekulla 17:00, Körning senast 17:30

Vad: Massa härliga kurvilikurv vägar i lagom tempo med avslutning vid badsjö med hopptorn(1,3,5m),sandstrand och härlig natur. Temp i vattnet över 20 grader utlovas.

Medtages: Fika (för dem som vill), badkläder,handduk och ett glatt humör :tummenupp

Vi kommer vara hemma i helsingborg igen mellan 21-22:00.

//Christofer

Last edited:
någon som vet om man får ta med hundar ditt??? OneDreamer vet du något om de???

eller vad heter stället vi ska till så kan ja kolla upp de:)

Last edited:

Så bra,blir riktigt härliga vägar nästan hela vägen upp :)

Tar du med tjejen med?

någon som vet om man får ta med hundar ditt??? OneDreamer vet du något om de???

eller vad heter stället vi ska till så kan ja kolla upp de:)

Det går bra och ta med hundar,sist jag var där var där två eller tre hundar som badade.

Last edited:
Det går bra och ta med hundar,sist jag var där var där två eller tre hundar som badade.

oki tack:) en fråga till vart ligger det vi ska till eftersom ja tar bilen så måste ja vet innan så ja vet vart ja ska köra:) vill inte ligga bakom er ditt heller när hunden är i bilen:näsblod

oki tack:) en fråga till vart ligger det vi ska till eftersom ja tar bilen så måste ja vet innan så ja vet vart ja ska köra:) vill inte ligga bakom er ditt heller när hunden är i bilen:näsblod

Hehe nä inte så bra och köra från sjö till sjö i skåne och leta efter oss :tungan

Vi ska till åsljungasjön

Nej hon kunde inte :/

Det var ju synd,aja det kommer fler gånger

jag, henke & martina dyker kommer. Men får bli bilen för våran del eftersom lilltjejen följer med :) Har ändå inte hunnit få lön så kan ändå inte tanka hojen :huvet

Henke slutar vid 16, ska duscha, byta om & köra hem...så vi kommer så fort vi kan. Förhoppningsvis e vi där vid 17!

SES DÅ MINA VÄNNER, PIGGA O GLADA :)

Hehe nä inte så bra och köra från sjö till sjö i skåne och leta efter oss :tungan

Vi ska till åsljungasjön

oki trodde de va till ljungbyhed vi skulle:confused:

vilken sida av sjön ska vi va??? för finns juh flera ställen där som man kan åka till då sjön e rätt så stor:D

Vi ses om en timme:)

Last edited:
åh jag vill med :D
dock jobbar haze och vet inte om han hinner... ni kan väl vänta med o köra till 17.30? -puppy eyes- :krama

Vi hämtar upp danne också :)

Carro, ska vi ha selle ;)? Eftersom vi ändå kör kan vi köra ihop så om vi nu blir vilse så har jag en levande gps med mig (läs henke:D)

oki trodde de va till ljungbyhed vi skulle:confused:

vilken sida av sjön ska vi va??? för finns juh flera ställen där som man kan åka till då sjön e rätt så stor:D

Vi ses om en timme:)

Nä ljungbyhed blev det förra veckan då när bara ripster följde med. Den sjön är tyvärr för kall för min smak och inga hopptorn etc.

Vi ska vara på åsljunga sidan,kör sjövägen ner så kommer du till en liten grusparkering.

åh jag vill med :D
dock jobbar haze och vet inte om han hinner... ni kan väl vänta med o köra till 17.30? -puppy eyes- :krama

Vi samlas ju 17 men kör inte förräns 17:30. Dock måste vi komma iväg då för det är en bit dit för oss som ska köra hoj. Dem som kör bil kan ju bara köra e4 rakt upp och det tar ju inte så lång tid.

vi ska försöka hinna... skulle uppskatta om ni orkade vänta lite extra så vi får följa med för en gångs skull... :) har varit svårt o göra det på senaste iom hazes arbetstider. :gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti