Kul på skånegatan

kosz

Ett mcsvin
Gick med
28 May 2005
Hoj
H-D FXSTB
Hände en kul grej ikväll kom från ullevi in på skånegatan drog på rätt duktigt tror det blev lite bakhjul t.o.m. sen blev det rött innan hotellet stannar och bredvid kör det upp en bmw som det stod polis på och det ända han gör är upp med fingret ajabaja garvar och kör vidare han hade nog haft en kanon dag innan :yoparty :yoparty

kosz skrev:
Hände en kul grej ikväll kom från ullevi in på skånegatan drog på rätt duktigt tror det blev lite bakhjul t.o.m. sen blev det rött innan hotellet stannar och bredvid kör det upp en bmw som det stod polis på och det ända han gör är upp med fingret ajabaja garvar och kör vidare han hade nog haft en kanon dag innan :yoparty :yoparty

Kör polisen tyskt numera?? :va
Köp en lott :hihi

polisen är inte våra ovänner!! de är till för att hjälpa oss.hamnar du i slagsmål som jag har gjort så hjälper polisen mig att klara mig från misshandelsåtal.även om jag gjort det i självförsvar.. polisen är :tummenupp

äh,körde han på skånegatan så var han bergis på väg att gå av sitt skift...vem fan vill sitta inne och skriva rapport på övertid? Poliser e oxå knegare med liv efter jobbet. Han ville säkert komma bara hem... :)

grott mongo skrev:
polisen är inte våra ovänner!! de är till för att hjälpa oss.hamnar du i slagsmål som jag har gjort så hjälper polisen mig att klara mig från misshandelsåtal.även om jag gjort det i självförsvar.. polisen är :tummenupp

Känns som mc-polisers uppgifter till största delen inte är att slagsmål. Inte mina bästisar ute på vägen iaf.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8