Elffors
Tibnor är min speedshop...
- Gick med
- 21 Aug 2008
- Hoj
- , Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Jag har pysslat mycket på jobbet med min hoj och många har undrat om jag inte kan ta den till jobbet nån dag så de kan få kika lite.
Igår bar det sig inte bättre än det var punka på bilen så det var bara att dra på hjälmen o puttra iväg i +4grader o dimma till jobbet.
Efter halva dan kommer det en gubbe som säger att det är en skruv utskruvad ur turbon på hojen.
Det var ju konstigt men det är ju sånt som händer.
När jag åker hem så upptäcker jag att hastighetsmätarn inte funkar.
En snabb felsökning visar att hastighetsmätarvajern skruvats ur mätarhuset. Och den funkade iaf garanterat när åkte på morgonen.
Den yngste gunstigjunkern på jobbet är ju minst 48bast!
Är det ett kul prank eller är det bara missundsamma avundsjuka gubbjävlar, många tidigare incidenter tyder på det senare.
Igår bar det sig inte bättre än det var punka på bilen så det var bara att dra på hjälmen o puttra iväg i +4grader o dimma till jobbet.
Efter halva dan kommer det en gubbe som säger att det är en skruv utskruvad ur turbon på hojen.
Det var ju konstigt men det är ju sånt som händer.
När jag åker hem så upptäcker jag att hastighetsmätarn inte funkar.
En snabb felsökning visar att hastighetsmätarvajern skruvats ur mätarhuset. Och den funkade iaf garanterat när åkte på morgonen.
Den yngste gunstigjunkern på jobbet är ju minst 48bast!
Är det ett kul prank eller är det bara missundsamma avundsjuka gubbjävlar, många tidigare incidenter tyder på det senare.