Hej! Har lite funderingar av er som kört dessa, är allt mer insnöad på någon av dessa modeller utseende och form. Hur de är körmässigt, skiljer det mycket motormässigt och karaktärsmässigt mellan de första modellerna och de senare? Kan tänka mig att 950 är "snällare" körställning på. Är det mycket "häng" på styret På superduken?
Har även 690 som ett intresse alt, men frågar mig själv om det kommer bli bra..är nog hästlängder ifrån 640/660 jag tror man får mycket hoj för pengarna med en 690 SMR
Motormässigt hur är effekten från 2005 på modellerna? Mest bang for the buck är "r" modell.
Någon svaghet?
Kör en hel del bana, gocart och större och sätter rätt många mil per säsong på kurviga inspirerande turer på gatan med, så jag vill ha en så bra kompromiss med för mina ändamål, objektiva synpunkter och värderingar från ägare, tidigare ägare mottages tacksamt
Har även 690 som ett intresse alt, men frågar mig själv om det kommer bli bra..är nog hästlängder ifrån 640/660 jag tror man får mycket hoj för pengarna med en 690 SMR
Motormässigt hur är effekten från 2005 på modellerna? Mest bang for the buck är "r" modell.
Någon svaghet?
Kör en hel del bana, gocart och större och sätter rätt många mil per säsong på kurviga inspirerande turer på gatan med, så jag vill ha en så bra kompromiss med för mina ändamål, objektiva synpunkter och värderingar från ägare, tidigare ägare mottages tacksamt
