KTM/Husabergpryttlar säljes.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Supermotardframskärm svart: 150:-

Gaffelbensskydd svarta: 100:-

Handguards KTM original: 200:-

Remote till den digitala hastighetsmätaren: 250:-

För dyrt? För billigt? Kom med bud. Om det ska skickas så skickar jag helst allt i samma paket. Finns att hämta i Lidköping annas.

- Johan

Skärm

Bifogat

• sv-skärm.jpg
    sv-skärm.jpg
    25.1 KB · Visningar: 70
  • gaffelbskydd.jpg
    gaffelbskydd.jpg
    25.5 KB · Visningar: 60
  • remote.jpg
    remote.jpg
    20 KB · Visningar: 61
  • handguards.jpg
    handguards.jpg
    26.5 KB · Visningar: 88
Har även en svart och en gul "crossplatta" fall någon är intressrad. 100:-/st.

mr_rockster skrev:
De är lite repade och så. Inga sprickor eller så, inte tagit mycket i plasten men det syns att de är använda..
Ej reglementsenliga om det är den modellen jag tror. Köp inte på dig nåt du inte behöver Heda :mattias.
Look who's talking :3freak

Hur många som helst åkte ju med dessa -03, vad är skillnaden till nästa år?? De var ju inte dyra, å de verkar funka, så de duger efter grusväg och på isbanan, men tack för tippset.

Måste man ha barkbuster på motard? (tävling alltså)

Supermoto skrev:
Ej reglementsenliga om det är den modellen jag tror. Köp inte på dig nåt du inte behöver Heda :mattias.
Look who's talking :3freak

Jag vill ha gaffelskydden, men det käns lite långt ner... :)

/Z (:()

HAndguards, skärm och gaffelbensskydd sålda.

Har en GUL crossplatta kvar att sälja med för 100:-

- Johan

Tom Byron skrev:
Hur många som helst åkte ju med dessa -03, vad är skillnaden till nästa år?? De var ju inte dyra, å de verkar funka, så de duger efter grusväg och på isbanan, men tack för tippset.

Måste man ha barkbuster på motard? (tävling alltså)
Reglementet säger att du ska ha handtagsskydd med inlägg av metall (RM/SM-SM alltså). Mig veterligen är det endast Acerbis Rally Pro (ca 900:-) som har det. Det var otroligt olika hur besiktningarna gick till 03. På Barkarby sa besiktningskillen till alla som inte hade metallskydd att de skulle skaffa till nästa år.

Men man kan ju göra egna. Martin Lind t.ex använde Husa original men la en snyggt böjd metallskena innanför och det verkade ju vara okej.

ska vi flytta till den "internationella hedsspamtråden" så slipper vi spamma försäljningstråden för rockster? Jag svarar där :7peta

Supermoto skrev:
Reglementet säger att du ska ha handtagsskydd med inlägg av metall (RM/SM-SM alltså). Mig veterligen är det endast Acerbis Rally Pro (ca 900:-) som har det. Det var otroligt olika hur besiktningarna gick till 03. På Barkarby sa besiktningskillen till alla som inte hade metallskydd att de skulle skaffa till nästa år.

Men man kan ju göra egna. Martin Lind t.ex använde Husa original men la en snyggt böjd metallskena innanför och det verkade ju vara okej.

Sådána har jag på min husky...

Supermoto skrev:
Reglementet säger att du ska ha handtagsskydd med inlägg av metall (RM/SM-SM alltså). Mig veterligen är det endast Acerbis Rally Pro (ca 900:-) som har det. Det var otroligt olika hur besiktningarna gick till 03.

mr_rockster skrev:
Sådána har jag på min husky...
Och jag på min Husa. Fast det är inte så jäkla mkt kvar av dem längre :crash

Mina är i nyskick? Vinner jag då? ;).. Du kan ju inte komma på tävling med slitna grejjer? Då ser du inget snabb ut i depån juh!

- Johan

Supermoto skrev:
Och jag på min Husa. Fast det är inte så jäkla mkt kvar av dem längre :crash

mr_rockster skrev:
Supermotardframskärm svart: 150:-

Gaffelbensskydd svarta: 100:-

Handguards KTM original: 200:-

Remote till den digitala hastighetsmätaren: 250:-

För dyrt? För billigt? Kom med bud. Om det ska skickas så skickar jag helst allt i samma paket. Finns att hämta i Lidköping annas.

- Johan
HAR DU KVAR HANDGUARDSEN FRÅN KTM?? MVH :Bugar MARKUS

mr_rockster skrev:
397405 Har även en svart och en gul "crossplatta" fall någon är intressrad. 100:-/st.

Hallå, haru kvar den svarta crossplattan ? är den fin ? bra skick =) är det en lampa i den eller är det utan ? =) mvh andreas

mupp91 skrev:
2162428 Hallå, haru kvar den svarta crossplattan ? är den fin ? bra skick =) är det en lampa i den eller är det utan ? =) mvh andreas
crossplatan kostar ju inte mycket mer än 1-200 kr i butik ju + att han anonsera ut pryöarna 2003-11 så jag tror jag vet svaret... :tomten

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman