Video KTM & CH Racing Bakhjul, Skogskörning och några fails

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
-10 KTM 690 SMC
God morgon! :hej

Eftersom det inte finns någon snö här i Göteborg än så passade jag och två kompisar på att åka en sväng igår! Slutade med att vi körde lite offroad genom skogen och på några åkrar, inte riktigt det bästa för mig som kör med motard däck utan mönstring på framdäcket. :crash

Hoppas du gillar videon! Skulle uppskatta ifall du kan skriva något kort om vilka scener du gillade och de du inte gillade, eller annan typ av respons :) Försöker ju bli bättre på att filma och redigera

Å markägarn hade ni säkert frågat om lov eller?... :-)

Lite för mkt moppe varning över filmen i mitt tycke...

Men bildkvaliteten var schysst tycker jag...

Felix du måste lära dig spinna runt på grus grabben :O och släpp inte bromsen i ställ så du får fäste :död

TS: fråga dig själv hur ofta det dyker upp videos här på sporthoj där det sladdas runt med 125:or på ett gärde som folk uppskattar? Tror inte riktigt vi är den publiken som imponeras av dessa filmer. Med det sagt: Jag tyckte det blev väldigt rörigt, skippa "fuckoåkningen", satsa mer på att filma dina polare på typ parkeringsplats så det blir mer av en stunt-film, lite schyssta effekter och olika kameravinklar gör mycket.

Å markägarn hade ni säkert frågat om lov eller?... :-)
Lite för mkt moppe varning över filmen i mitt tycke...
Men bildkvaliteten var schysst tycker jag...
Hehe ja klart vi har :brynad Jo det är väll lite moppe varning! Vi har ju inte en väldigt hög topphastighet eller några särskilt imponerande krafter att stila med, så man får ju ha kul på andra sätt.

Riktigt fin koreografi och natursköna vyer, inte alls rörigt..

Ja jävlar.
Hahaha, ja herrejävlar :rolleyes:
Tack så mycket! :kär

TS: fråga dig själv hur ofta det dyker upp videos här på sporthoj där det sladdas runt med 125:or på ett gärde som folk uppskattar? Tror inte riktigt vi är den publiken som imponeras av dessa filmer. Med det sagt: Jag tyckte det blev väldigt rörigt, skippa "fuckoåkningen", satsa mer på att filma dina polare på typ parkeringsplats så det blir mer av en stunt-film, lite schyssta effekter och olika kameravinklar gör mycket.
Det är väll kul att det är blandat, publiken på sporthoj är ju allt från 15 till 50 åringar! Det är självklart att någon gillar videon... Jag försöker få god respons och därför postade jag filmen här i hopp om att få det, vilket jag fått! :) Vi körde ju runt på en parkeringsplats också.

vägrar säga nått om åkningen när ni kör i gympadojjor!
kom igen grabbar :va
Inte det bästa skyddet :(

brukar tänka att det kan bli samma lika som att stoppa in fot, knä, armbåge lr div annan kroppsdel i en bandslip.
Jo men vi höll ju oss i ganska låga farter... Det blir nog ingen bandsåg här inte ;) Tycker absolut vi ska ha mer skydd!

Tycker filmen var lite små tråkig, och som de andra säger lite fucko över det hela.
Men som vanligt så levererar du en film med bra bildkvalité, bra musikval och vinklar, men självklart kan vinklarna förbättras så det blir mer intressant att kolla på.

Sen borde du fokusera på att få ett tema i själva filmen, tex bakhjulsåkning, eller offroad-körning som är det roligaste att kolla in IMO.

Skulle skippat allt stillastående där ni bara gräver gropar. Där ledsnade jag totalt. Annars, visst, hade jag fortfarande haft moped så hade jag vart riktigt imponerad av killen på draccen, dock inte gått i skyarna, men väl imponerad. Nu ist tänkte man mest att ni skulle hållt han utanför och fokuserat på KTM filmningen.

motardmoppe på en åker är inte kul att titta på, skit i det.
gräva ner bakhjulet i lera kan man råka göra, men då har man gjort fel. Skittrist att titta på.
Titta på gräs och dina skor är också skittrist.
alla jäva "thumsbs up" får mig att vilja trycka på tummen ner.

Fokusera på det som är bra (iof en definitionsfråga), två verkar ju kunna slanga och dom är ju dessutom mer geggvänliga, fan bröta lite i skogen, hoppa eller nånting som kan vara lönt att se.

rörigt inlägg, men jag har skikonstig sittposition! sådeså

Jag har också varit fucko, det har vi nog alla mer eller mindre. Skillnaden är att jag inte gjorde pinsamma filmer om det och publicerade de på Sveriges största MC-forum. Kom tillbaka när ni har större cyklar så kanske det blir kul att kolla på. Kunskaperna kring att göra film verkar ju i alla fall hyfsat lovande.

Jag har också varit fucko, det har vi nog alla mer eller mindre. Skillnaden är att jag inte gjorde pinsamma filmer om det och publicerade de på Sveriges största MC-forum. Kom tillbaka när ni har större cyklar så kanske det blir kul att kolla på. Kunskaperna kring att göra film verkar ju i alla fall hyfsat lovande.

Är inte film bild forumet till för prisis alla bara det handlar om motorcyklar? En 125cc räknas faktis som Motorcykel!..

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!