KTM 950 sm -06 STULEN i Kungälv

Bilan

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
vespa
Då var jag näst på tur att bli av med min hoj...
Har varit bortrest från 9 - 20 juli och märkte att garagedörren stod på glänt när jag gick hem från bilen.
Det är en svart KTM 950 sm -06, med dubbla acrapovic slipon, nygjord bakdel med ledlampa och miniskylt, miniblinkers bak, vit/svarta Pimpstar stickers på framskärm, ovanför lyskåpan, under tanklocket och på bakskärmen. Regnr. KWW 271.

Dvs att jag såg den senast i mitt garage i kungälv morgonen den 9 juli...

Vore tacksam om ni kunde hjälpa mig att hålla utkik efter den.

Skicka ett PM om ni får syn på hojen!

Mvh Patrick

Bifogat

• bild-1.jpg
    bild-1.jpg
    128.3 KB · Visningar: 92
  • bild.jpg
    bild.jpg
    143 KB · Visningar: 96
Hojen är hittad! Gissa var... Den stod fastkedjad i Hammarkullen. Nu står den hos Johans Mc och den såg inte så värst fräsch ut. Var och kollade på den igår. Snacka om att man blev ännu mer arg när man fick se hur misskött den var... vilket jag var inställd på att den troligvis skulle vara.
Nåväl, tack för alla som höll utkik efter hojen! Hoppas det inte tar allt för lång tid innan jag kan hänga med ut och braaappa igen.

Hojen är hittad! Gissa var... Den stod fastkedjad i Hammarkullen. Nu står den hos Johans Mc och den såg inte så värst fräsch ut. Var och kollade på den igår. Snacka om att man blev ännu mer arg när man fick se hur misskött den var... vilket jag var inställd på att den troligvis skulle vara.
Nåväl, tack för alla som höll utkik efter hojen! Hoppas det inte tar allt för lång tid innan jag kan hänga med ut och braaappa igen.

Bomba skiten och gör en stooor parkering!!
Det var mitt garage 3st "kulturberikare" satt och hackade sig in i.. När polisen var på plats sa dom att flera gäng från dom kringliggande förorterna systematiskt söker igenom dom mer svenska stadsdelarna efter fordon dom kan förstöra.
Sover rätt dåligt för tillfället och har börjat "nattvandra" runt kvarteret med fjäderbatong.
Gött att du hitta den....trist att den var illa däran!!

Bomba skiten och gör en stooor parkering!!
Det var mitt garage 3st "kulturberikare" satt och hackade sig in i.. När polisen var på plats sa dom att flera gäng från dom kringliggande förorterna systematiskt söker igenom dom mer svenska stadsdelarna efter fordon dom kan förstöra.
Sover rätt dåligt för tillfället och har börjat "nattvandra" runt kvarteret med fjäderbatong.
Gött att du hitta den....trist att den var illa däran!!

Sjukt är det... Inte så konstigt att man har fördomar om svinen där uppe!
Jo, jag kan ju lova att jag inte heller sover särskilt bra om nätterna. Kommer ju knappt våga ställa hojen i garaget igen...

Back