Det börjar bli desperat dags att bli med hoj igen, Rettor och Gixxrar hägrar men i verkligheten vettefan om det är värt slantarna. Hellre har jag råd att klota
Siktet är då ställt mot KTM 640 eller 660, jag minns inte exakt vilken av dessa som var mer race än den andra så det kan nån få bena ut åt mig.
Sen är frågan, ungefär vilken marschfart kan man hålla utan att köra sönder grejerna. Jag kör (tyvärr) mkt motorväg och det är inget jag direkt kan ändra på, egentligen får det gärna gå 150-200 så man kommer förbi eländet men med motard får man la tänka om en gång. Frågan är om man ska hålla sig under 100-strecket för att inte våldta maskinen eller om man kan marscha en sådär 130+ iaf!?
Serviceintervallerna är väl ca 500 mil vilket är helt OK. Känns inte lika tungt när saker är så pass mkt billigare mot på en sporthoj!!
/
Snart klotar jag med!

Siktet är då ställt mot KTM 640 eller 660, jag minns inte exakt vilken av dessa som var mer race än den andra så det kan nån få bena ut åt mig.
Sen är frågan, ungefär vilken marschfart kan man hålla utan att köra sönder grejerna. Jag kör (tyvärr) mkt motorväg och det är inget jag direkt kan ändra på, egentligen får det gärna gå 150-200 så man kommer förbi eländet men med motard får man la tänka om en gång. Frågan är om man ska hålla sig under 100-strecket för att inte våldta maskinen eller om man kan marscha en sådär 130+ iaf!?
Serviceintervallerna är väl ca 500 mil vilket är helt OK. Känns inte lika tungt när saker är så pass mkt billigare mot på en sporthoj!!
/
Snart klotar jag med!