Ktm 625

jägar`n

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Ninja turbo och ktm 625
Har just sålt min Husa 650 och måste ha tag på en ny lekmaskin, jag funderar på en ny 625 05:a med akra helsystem skulle få den för 80 :banana :er!

Annars köper jag nog en begagnad 625 som det sitter system på vilket måste till vad det verkar för att få "husa" effekt.

Jag har nya fälgar med is däck från husan kvar och det var en 02:0, passar dessa rätt över till KTM 625 04 och nyare?

Det som oroar mig är moset i cykeln om det blir för klent med att bara sätta på akra-systemet?!?!!

Last edited:
Borde nog räcka.
Tycker det är hyffsat bra drag i den redan som ostrypt.

Har dock inte kört nån husa så ja kan tyvär inte jämföra.
Men me helsystem borde det nog blir tillräckligt med knuff för du ska bli
nöjd så köööp :tummenupp

Enl devisen att alla Husa går som ett skållat troll och KTM är trötta och tunga så går det inte att få en Husa drag i en KTM.

Så är det bara.

Kan bli en 660 som finns här där jag bor en 04:a och då kan jag kleta dit lite effekt för 15-20 tusen. Man vill ju ha så mycket drag i prylarna som det bara är möjligt,kan man sedan kombinera det med långa service-intervaller så är det ju kanon...............och KTM verkar ligga riktigt jäkla bra till där vad beträffar effekt/service.

Hämtade min 625 04a häromdagen, inget system vid leverans men klippet är inte att klaga på. Husa är husa och det klippet kan ju inget jämföras vid. Ktm är dock en tokbra hoj och jag kan enbart le över mitt förvärv. KÖP!!
:brinnerup

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...