Halloj, var och inhandla mig en KTM 525 smr 05a idag, av några i sthlms området det är en 05a som sagt och jag undrar vem ägaren innan dom jag köpte den av är.
Fick med gamla nummer skylten fram som är Gul bakgrund med svarta siffor, som Open/rookie klassen så tänkte kika om det kan va någon här som ägt den innan. Så är det någon som vet av sig har kört något som låter likt, eller vet någon som har kört en 525 smr med nummer 160 i open/rookie klassen. så skriv en ledtråd eller dra ett pm
Vill mest kika o få reda på hur många timmar den ungefär har gått då dom jag köpte den av verkar vara lite
. då det nästan var 2 liter olja i motorn och bakdrevet satt löst med gängpaj. Tur som va så gick inga packningar i hojen och att det är gängpaj är ett enkelt problem att fixa. Så man kan byta de som behövs innan man drar igång o kör 15 varv sen står med kolven uppskjuten i hakan
/// MVH Tobbe
Fick med gamla nummer skylten fram som är Gul bakgrund med svarta siffor, som Open/rookie klassen så tänkte kika om det kan va någon här som ägt den innan. Så är det någon som vet av sig har kört något som låter likt, eller vet någon som har kört en 525 smr med nummer 160 i open/rookie klassen. så skriv en ledtråd eller dra ett pm
Vill mest kika o få reda på hur många timmar den ungefär har gått då dom jag köpte den av verkar vara lite

/// MVH Tobbe