Kryssning 8-9/10, Amorella

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Tjena.

Vi är en skara från Uppsala som den 8 Oktober tänkte ta en kryssning med Amorella till Åbo. Nu vore det ju skoj om fler hade lust att åka på kryssning men inte kommit på idén än.

Samla ihop ett gäng och ta båten, vettja. :tummenupp

Biljetter ombesörjer ni själva, vi bara uppmuntrar till en trevlig båttur, med skojjsiga människor.

trevlig resa........!!!!

Edit: Åbo skulle vi till, men det är fortfarande en 24 timmars.

Last edited:
Det där låter kul! Är den en 24-timmars eller vad?

Lotta skrev:
Tjena.

Vi är en skara från Uppsala som den 8 Oktober tänkte ta en kryssning med Amorella till Åland. Nu vore det ju skoj om fler hade lust att åka på kryssning men inte kommit på idén än.

Samla ihop ett gäng och ta båten, vettja. :tummenupp

Biljetter ombesörjer ni själva, vi bara uppmuntrar till en trevlig båttur, med skojjsiga människor.

trevlig resa........!!!!

Jag blir alltid så jävla sjuk andra dagen på X-ningar...
Måste vara dom där jävla vågorna :va

Lartes skrev:
Jag blir alltid så jävla sjuk andra dagen på X-ningar...
Måste vara dom där jävla vågorna :va
Man ska ge fan i jordnötterna har jag kommit fram till efter lång o gedigen forskning. :rofl

ktmjacke skrev:
Man ska ge fan i jordnötterna har jag kommit fram till efter lång o gedigen forskning. :rofl

Det är alltså där jag gör fel, tack för tippset :tummenupp

Om det blir en jordnötsfri X-ning så e det inte omöjligt att det dyker upp en Lartes :yoparty

Lartes skrev:
Det är alltså där jag gör fel, tack för tippset :tummenupp

Om det blir en jordnötsfri X-ning så e det inte omöjligt att det dyker upp en Lartes :yoparty
Ja det e helt säkert,en gång drack jag 10 groggar o säkert en 15 bira på en kryssning.Allt va frid o fröjd,men alldeles innan jag gick o la mig så pillade jag i mig en 7-8 jordnötter,o gissa om jag va sjuk morronen efter.Jävla jordnötter alltså. :D

RoLLER skrev:
Det där låter kul! Är den en 24-timmars eller vad?

Det är en 24 timmars resa.....till Åbo tydligen var det.

Båten går ca 20.10 från sthlm på fredag kväll... :)

Edit: tid för avgång på båt.

Last edited:
Tips: Be Mattias fixa dekaler där det står att ni inte får matas med jornötter.... :tungan

Veklingar :D

;)

Lotta skrev:
Tips: Be Mattias fixa dekaler där det står att ni inte får matas med jornötter.... :tungan

Veklingar :D

;)
Extra jobbigt för oss snubbar oxå,fram på småtimmarna så glömmer man ju dra upp gylfen efter att ha varit på dass ibland,o då passar ju "snabeln" på att ta för sig ur skålarna ändå.Sen vaknar man o är jättedålig iaf :tungan

Lika löser lika sa alltid min gamla kemilärare. Kan det vara därför vissa har problem med jordnötter? :hihi

ktmjacke skrev:
Extra jobbigt för oss snubbar oxå,fram på småtimmarna så glömmer man ju dra upp gylfen efter att ha varit på dass ibland,o då passar ju "snabeln" på att ta för sig ur skålarna ändå.Sen vaknar man o är jättedålig iaf :tungan

:rofl :rofl :rofl :rofl

Japp sen brukar den ha en förmåga att nypa tjejer i rumpan, så får man en snyting, fast man knappt gjort nånting. Då får man ju huvudvärk också :6surkart

ktmjacke skrev:

:skrämd

Ok. Det avgör saken...DU FÅR INTE ÅKA PÅ SAMMA BÅT SOM MIG!!!! :eek:

Lotta skrev:
:skrämd

Ok. Det avgör saken...DU FÅR INTE ÅKA PÅ SAMMA BÅT SOM MIG!!!! :eek:

Nu tycker jag du överreagerar. Bara för att han (tm) i sin barnsliga oskuld var sugen på lite jordnötter på småtimmarna så måste du ställa till med världens scen!! fruntimmer! :fyllisar :rolleyes:

Henkka skrev:
Nu tycker jag du överreagerar. Bara för att han (tm) i sin barnsliga oskuld var sugen på lite jordnötter på småtimmarna så måste du ställa till med världens scen!! fruntimmer! :fyllisar :rolleyes:

Barnsliga oskuld!!!!?? Jag vet inte det ja. Och så fort en kommer att se jordnötter ute på krogen nu så kommer en att tänka på KtmJackes snabel....va??? Vem fan vill käka jornötter då?? :confused:

Spelar ingen roll föresten ....jag tror jag har slutat ätit jordnötter... :)

Nåväl se till att åka med båten.

Upp för fan! Det måste väl finnas NÅGON driftig person i Tokholm som kan göra som jag gjorde!

(http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=56944)

Fixa till en lista och lite grupprabatt om ni blir minst 10 st: (Vi blev 13, av alla nr..)Ring gruppbokningen (08-452 40 40) och säg att ni ska med
Amorella som avgår 20:10 Fredagen den 8 oktober.

Sen blir det: :fyllisar :banana :yoparty :rock :Rockbanan :dricka

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey