Krocken i rotebro i måndas

Vishy skrev:
2255060 vad hände där?
Har mitt ex som bor där! Något alvarligt?
a 2 pojkar på en stulen hoj ägaren såg dom och han va på andra filen så han byte fil och körde rakt på pojkarna. vet inte hur de gick för grabbana men jag åkte för bi och de såg inte bra ut

bbkolado skrev:
2255136 a 2 pojkar på en stulen hoj ägaren såg dom och han va på andra filen så han byte fil och körde rakt på pojkarna. vet inte hur de gick för grabbana men jag åkte för bi och de såg inte bra ut
Fy fan, brutal kille, köra sönder sin egen motorcykel sådär! Hoppas han får den fixad på försäkringen!

Kan man inte hålla fingrarna i styr så! Ajja bajja, säkert det sista dom snor, hoppas ingen omkom eller blev svårt skadad.

Han lär väl kunna få fängelse för försök till dråp. sånt skitland som vi bor i...

jupp

mordförsök efter som han sikta på hojen där satt de 2 pojkar så de blir mordförsök eller dråp.
de e ju små pojkar man kan inte skyla på dom me och de kostar och snoo oxå inte bara roligt.
de kommer komma mer sånna olyckol i sommaren.

förra sommaren så blev 3 pojkar på körda av en buss utanför min balkong och dom körde oxå en stulen hoj

Helt rätt i min mening, synd på hojen bara.

Sedan när vi får höra att det är en 16åring som snodde hojen och som tog med sin lillebror 11 på en "provtur", då är det fortfarande lika gott åt dom va?

Ni dömer inte lite väl tidigt tycker ni?

lorkan skrev:
2255468 Sedan när vi får höra att det är en 16åring som snodde hojen och som tog med sin lillebror 11 på en "provtur", då är det fortfarande lika gott åt dom va?

Ni dömer inte lite väl tidigt tycker ni?

Ska vi tycka synd om dom nu? Vad skulle ägaren ha gjort? Dom hade ju kört från honom om han försökt stoppa dom! Jag tycker mest synd om ägaren som antagligen kommer bli straffad för att han ville ta tillbaka sin egendom i det skick som var möjligt.

Jag hoppas på att den jäveln åker dit på mordförsök och att grabbarna åker dit för stöld!

mm

hoppas graabbana åker för stöld och gubben för mordförsök för man gör inte så. jag skulle bukla på ungjävlana men köra på dom de va lite för mycke

HanneZ skrev:
2255565 Jag hoppas på att den jäveln åker dit på mordförsök och att grabbarna åker dit för stöld!

hehe brutal kille :yoparty
vet inte hur man skulle gö själv men antagligen lika DO NOT TUOCH FFS fattar inte folk de :fatta!
synd att 11 åringen va me bara :va

Karhu skrev:
2255625 hehe brutal kille :yoparty
vet inte hur man skulle gö själv men antagligen lika DO NOT TUOCH FFS fattar inte folk de :fatta!
synd att 11 åringen va me bara :va

Hörru! Vi vet inte om det var någon 11-åring med...

Om det var någon som var ovetandes om att hojen var snodd, trist... Annars helt rätt!

spectre skrev:
2256127 Vad är det man kallar en sådan som värderar en motorcykel högre än två människoliv? Hoppas han åker dit för mordförsök och tjuvarna för stöld.
Ja, det är otroligt synd om dom som snodde hans hoj, dom har säkert haft en svår uppväxt och är ju faktiskt som enda sanna offren i den här historien. Jag tycker att dom förtjänar vård och omtanke, kärlek och värme. Fängelse tycker jag verkar fel, ge dom istället varsin lägenhet och ett jobb, så att dom kan ta steget vidare i livet. Det är ju som sagt väldigt synd om dom.
Men ligisten som fick sin hoj stulen, fy fan säger jag bara, jag avskyr såna människor. Jävla kapitalister som bara köper det dom vill ha! Hoppas det blir mycket trassel med försäkringsbolaget och att han inte får nån ny hoj förrns det börjar snöa!

HanneZ skrev:
2255565 Jag hoppas på att den jäveln åker dit på mordförsök och att grabbarna åker dit för stöld!
HanneZ: du verkar ju vara en underbar kille :tummenupp

Jag behöver lite grejer...
Kan jag få din adress där du har din hoj o verktyg o dyl, för du kommer ju ABSOLUT inte stoppa mig ( du vänder ju alltid andra kinden till)

Du kanske till o med ger mig sakerna utan bråk oxå (du e ju självaste JESUS!!!)

TACK på förhand!!!

Mvh.../Yoshi

Hoztic skrev:
2256151 Ja, det är otroligt synd om dom som snodde hans hoj, dom har säkert haft en svår uppväxt och är ju faktiskt som enda sanna offren i den här historien. Jag tycker att dom förtjänar vård och omtanke, kärlek och värme. Fängelse tycker jag verkar fel, ge dom istället varsin lägenhet och ett jobb, så att dom kan ta steget vidare i livet. Det är ju som sagt väldigt synd om dom.
Men ligisten som fick sin hoj stulen, fy fan säger jag bara, jag avskyr såna människor. Jävla kapitalister som bara köper det dom vill ha! Hoppas det blir mycket trassel med försäkringsbolaget och att han inte får nån ny hoj förrns det börjar snöa!

Hoppas du var ironinsk men ni andra, ni måste driva!!!!
Hoppas att 16 åringen lärde sig en läxa eller ännu bättre, att 11 åringen hamnar i rullstol och 16 åringen får känna sig skyldig hela livet! Inte skilja på mitt eller ditt... det är så jävla enkelt att fördömma folk, men jag undrar hur NI hade gjort om det var er egen ögonsten som hade blivit stulen och ni såg den brevid er..... skulle ni ha tutat och vinkat och bett dom stanna? Vilka drivare det finns!

Man borde starta en insamling för gubben så att han slipper betala sina böter och skadestånd!

han skulle ha kört över dom en gång till .
rätt åt dom JÄVLARNA :fatta!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...