Krascher

heueh

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1, Honda CB1000R
Låt oss samla kraschfilmer i en tråd så jag som är internet-illiterat kan hitta dom. Jag börjar:
[YOUTUBE-ID]B9RaSVDwSCk[/YOUTUBE-ID]
VARNING FÖR OBEHAGLIGA SCENER I KLIPPEN I DENNA TRÅD

Last edited by a moderator:
[YOUTUBE-ID]BmAbyxXEVfw[/YOUTUBE-ID]

själva kraschen är ju inte så förvånande, det som förvånar är att folket fortsätter köra trots att folk ligger livlösa över hela gatan.

Jag bjuder väll på denna då:) Ingen speciell krasch utan mer lite rolig då han precis köpt ny hoj och saker går inte riktigt som han tänkt sig:tungan

[YOUTUBE-ID]Q9zNUPDmnz4[/YOUTUBE-ID]​

Skippa tråden känns som att det kommer att bli MASSOR av repris av "gamla" klipp... som tex Gixxer klippet...!

Måste man inte smälla in i något eller någon för att kalla det crash? Tycker att det börjar sina med bra material. Att "konståkare" välter, är inget intressant.

Måste man inte smälla in i något eller någon för att kalla det crash? Tycker att det börjar sina med bra material. Att "konståkare" välter, är inget intressant.

Men hellre kalla de crash än att välta iaf. Skulle aldrig få för mig att säga att ja välte med bågen, låter som man vippa i sidled medans man körde. Då blir man ju klassad som killen utan ballans och tallang. Crasha låter mer som att man körde snäppet över gränsen och att de då gick åt helv***... bra mkt coolare att berätta för polarna :kryckor :tungan

Off topic, tbx med filminlägg :yoparty

vad gör denna snubbe, mentalt blockad och klarar inte av att svänga en meter till vänster
Mental block, stirrar på hindret istället för dit han borde åka.
Hade föraren hållit sitt spår, filen, hade han/hon undgått att krascha med bilen. Nu verkar det som om han/hon stirrar på hindret och dras dit...

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OtTn2IZZAJo&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OtTn2IZZAJo&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Back