Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Der slangemann skrev:Jag satte min framaxel i svarven och borrade två hål som jag sedan gängade.....funkar bra för mig, har iaf inte känt någon obalans.
rejser skrev:Frågan är vad du ska med puckar till...?
Jag har då aldrig lyckats skrapa i nått där iaf.
Det ska man även ha på Lungre Östersund (SM banan). Är ganska hårda restriktioner från go-karten att asfalten inte förstörs i onödan vid fall.TERMINATOR skrev:ja säg det![]()
varför har alla andra det
![]()
![]()
man ska tydligen ha det på sm banan i örebro
supermuppo kanske kan förklara varför han vet o kan allt![]()
![]()
Jockwell skrev:Det ska man även ha på Lungre Östersund (SM banan). Är ganska hårda restriktioner från go-karten att asfalten inte förstörs i onödan vid fall.
Det är mer ifall om det händer... Ett villkor att vi får ens köra på banan.rejser skrev:Men det kan väl aldrig skrapa i fram? Möjligtvis om styret går av då...
Bak kan det ju skrapa lite och såklart fotpinnar/fäste.
Det har aldrig nån sagt att du ska haTERMINATOR skrev:ja säg det![]()
varför har alla andra det
![]()
![]()
man ska tydligen ha det på sm banan i örebro
supermuppo kanske kan förklara varför han vet o kan allt![]()
![]()
Supermoto skrev:Du kan få ett studiebesök och glo på de skrapade skatehjulen som ligger i garaget. Vi som vet hur man klotar på riktigt, till skillnad på rejser-Per, skrapar även framgaffeln![]()
![]()
![]()
Supermoto skrev:Det har aldrig nån sagt att du ska ha
Däremot puckar på fotpinnarna, men det är ju en annan sak.
Du kan få ett studiebesök och glo på de skrapade skatehjulen som ligger i garaget. Vi som vet hur man klotar på riktigt, till skillnad på rejser-Per, skrapar även framgaffeln![]()
![]()
![]()
Inte jag heller. Gissa varförrejser skrev:Klart som fan det tar i med ett par stödhjul som sticker ut en halvmeter![]()
Men allvarligt så har jag faktiskt aldrig sett några skrapmärken på mina framgafflar/hjulmuttrar.
Inte en chansTERMINATOR skrev:jo du gosse det snackade du om i höstas när jag frågade vad som behövdes för att min hoj skulle vara ok för banan, då sa du puckar på axlarna och fotpinnarna och uppsamlingskärl, najning mm.
Fast då hade du nog mycket smalare styre, och din styrhalva kanske tom gick av eller vek in sig?SVooSh skrev:Har inte klotat en motard, peppar peppar....
Men när jag klotade en annan hoj så blev det banne mig skrapmärken på framgaffeln och bakre hjulbulten.
RookieSM skrev:Fast då hade du nog mycket smalare styre, och din styrhalva kanske tom gick av eller vek in sig?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |