Det fanns nån tråd här om kläder för ett tag sedan, och framför allt om hur kasst H&Ms grejjor sitter på en välväxt, fysiskt imponerande fysik. Skräddarsytt är ju som all vet the way to go, och några handelsstudenter har lyckats skrämma hit en thailändare som syr upp kostymer/skjortor/rockar/dräkter/whatever på beställning. Jag har handlat av honom förut, och det har fungerat utmärkt. Jag betalade 300$ för en 3-delat kostym med 2 (strykfria) skjortor sist. Jag klipper in mejlet med infon om någon är intresserad;
ps - misstagen är handels manliga dansballet. Studentikost så det förslår!
Hej!
Återigen har vi det stora nöjet att få bjuda in er och Mr Tony till Handels. Mr Tony kommer att vara vid kåren på Handels från kl.11.00 till 18.00 den 17:e maj. Missa inte denna chans att till fördelaktiga priser få skräddarsydda plagg och njuta av en fika. Välkommen!
Hälsningar
Misstagen
ps - misstagen är handels manliga dansballet. Studentikost så det förslår!
Hej!
Återigen har vi det stora nöjet att få bjuda in er och Mr Tony till Handels. Mr Tony kommer att vara vid kåren på Handels från kl.11.00 till 18.00 den 17:e maj. Missa inte denna chans att till fördelaktiga priser få skräddarsydda plagg och njuta av en fika. Välkommen!
Hälsningar
Misstagen