Korv från helvetet....

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Dags för middag och ur frysen dök ett paket upp som vid första anblick såg ut att vara en god idé.
20140616_200824.jpg

Oh du store tid!
Det där var nog årets underdrift, vem fan äter sånt här och njuter av det? Godzilla?
Man måste man nog som minst vara masochist i alla fall.... Jag har fortfarande ingen känsel i tungan och jag tror inte jag vågar gå och skita de närmaste dygnen heller.
:död

Nu sitter jag och tillverkar varningskyltar jag ska hänga på soptunnan....
:6surkart

Nu blev jag ju sugen på att smyga in några sådana på grillen på midsommar, var köper man dem? :hihi

Ica har dom... jag klipper ICA-kortet i detta nu.

Jag gillar dom, men typ 1-1.5 max, sen blir det gränsfall på för starkt.

Men annars har Sorunda väldans fina korvar. Vill man ha lite mer 'köttiga' så rekommenderas varmt Taylor och Jones korvar. http://www.taylorsandjones.com

Liite dyra kanske men sjukt mättande och goda.

T o m fisarna svider idag, och jag känner att ett ofrivilligt toalettbesök är påkallat inom en snar framtid.

Sorundas charkprodukter är finfina grejer. Deras bacon ackompanjerar äggen och kaffet perfekt på helgmornarna. Stekfläsket går inte av för hackor det heller...

Men jag håller med TS, i första inlägget nämnda korv är för stark.

Vad hotar de om egentligen?
Att det är ett djävulskt hot, det vet vi, men vad gäller det egentligen? :va

En polare till mig åt en såndär. Inom föreskriven tid och utan att gnälla så värst mycket. Två timmar senar spydde han helt plötsligt. :zpy

Det är väl Sorunda-korv som gör harakirikorvarna? Det kan väl t.o.m vara så att det är just de där Djävulskt Hot som används även om det mesta av styrkan i harakirikorven kommer från såsen de häller på...

Jahapp, planen att undvika tvåan sket sig bokstavligt talat. Magen har mått tjyvens hela natten så jag haft gott om tid att förbereda mig mentalt.

En försiktig fis lät påminna om att den kommande aktiviteten inte skulle vara nåt att se framemot.

Och det stämde. Strax före åtta tog alternativen slut och det var bara att se djävulen i vitögat... eller brunögat om man så vill.

Som sagt: den korven kommer jag inte ens närma mig i framtiden. Jag trodde skithålet tagit eld! Jag haft rännskita förut men det här var en helt ny dimension. Jag utelämnar detaljerna men jag kan avslöja att jag var tvungen att moona spegeln för att försöka utreda vad i helvete pågick i den södra regionen.

Nu är resten kommunens problem.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!