Kort utlåning av Hayabusa i Sthlm??

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag ska köpa en ny hoj vad det lider, men däremot är jag lite i valet och kvalet.... Jag vill troligen ha en gsxr 1000 igen, men samtidigt känner jag att det vore kul att köra Busa ett år iallafall. Har bara kört en Busa en gång i ca 25 mil så minnet av den är inte helt färskt, dessutom körde jag inte på riktigt krokiga vägar. Så min enkla fråga är: finns det någon som äger en Busa i Stockholm som skulle kunna tänka sig att låta mig köra den på tex Bogesund ett par varv??

Låna nu Per er hoj så att han kan bestämma sig. Skynda skynda, snart är säsongen slut!

Stockholm bör väl ha någon MChandlare med en beggad busa som mer än gärna lånar ut den mot risken/chansen att få den såld?

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Stockholm bör väl ha någon MChandlare med en beggad busa som mer än gärna lånar ut den mot risken/chansen att få den såld?

//jaG

Står väl en fresh beggad på AVA....om ingen tokfan köpt den.... :tungan

Det står flera stycken på Din mc i Rotsunda(Rotebro) bara ut å tuta å gasa...
Men å andra sidan så kanske dom inte blir så impade om du tar en 25-mila sväng :D
//TwinSucker

soppatorsken skrev:
Fast den lär väl ha sotat igen fullkomligt.
Ja, antagligen :-) Om den inte varit depåstödd lär däcken vara äggformade, om det ens finns luft kvar i dem. Batteri måste säkert laddas och en vanlig tillsyns, som innan första vårfärden, bör vidtagas.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag ska köpa en ny hoj vad det lider, men däremot är jag lite i valet och kvalet.... Jag vill troligen ha en gsxr 1000 igen, men samtidigt känner jag att det vore kul att köra Busa ett år iallafall. Har bara kört en Busa en gång i ca 25 mil så minnet av den är inte helt färskt, dessutom körde jag inte på riktigt krokiga vägar. Så min enkla fråga är: finns det någon som äger en Busa i Stockholm som skulle kunna tänka sig att låta mig köra den på tex Bogesund ett par varv??

:corn

Ta en tur till DinMC i Rotebro ... brukar inte vara några problem alls
med provkörning.

kom ner till mig i Skåne så ska jag med glädje låna ut min hoj till dig :D
och jag menar allvar oxå...åker man 60 mil enkel resa för att färska upp minnet då ska man provköra oxå men kom ihåg...1...den e stukad för dragracing :corn
2...you brake it you buy it!
3... snabba dig...jag ska klassa upp hojen till pro street bike genom att hänga dubbla hö fläktar på den så.... :hihi

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2