Koppla bort startspärr från K5

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Är det någon som vet hur man kopplar runt startspärren på GSX-R 1000 -05? Efter att ha sett vilka problem Tobbe Spyan fick med sin efter sin krash vore det intressant i förebyggande syfte koppla förbi den.

Stulit och stulit. Jag har varit ett kapitalistiskt svin och stulit pengar från pöbeln, för att ärligt stjäla en K5:a av en säljare. Seså, lös mitt problem nu.

Vet ej hur det fungerar på sukkan men på hondan kan man beställa en tändbox utan startspärr ifrån england dom använde ej startspärr på
honda där(så var det för 2år sen i varje fall)
Lycka till

du ska bygla ett 100ohms motstånd mellan två kablar. kommer dock inte ihåg vilka. ta kontaktdonet och sära på det (låter lite porrigt, jag vet). där har du en tjock röd kabel, en svart/gul, en brun (går till baklyset) och en grå tror jag. om jag inte cyklar helt så ska motståndet sitta mellan den gråa och den svart/gula. men jag kan ha jäkligt fel så ha lite extra säkringar. sitter nog en tjock svart oxå :va

jag har samma problem med min r6:a, hur får man bort den skiten?? eller var kan man köpa yec-kit eller liknande där man slipper startspärr? nån?

Freppa skrev:
Är det någon som vet hur man kopplar runt startspärren på GSX-R 1000 -05? Efter att ha sett vilka problem Tobbe Spyan fick med sin efter sin krash vore det intressant i förebyggande syfte koppla förbi den.
PMa majtii på forumet. han brukar kunna trix med sukkors elsystem.

Puss

elller........ låna ut den till mig, du får tillbaka den med en svart eltejpsremsa visande 320 km/h istället........

Kom igen nu ......... du vågar aldrig din j****a kä**ing :D

Da Fris skrev:
elller........ låna ut den till mig, du får tillbaka den med en svart eltejpsremsa visande 320 km/h istället........

Kom igen nu ......... du vågar aldrig din j****a kä**ing :D

Va? Vem är du? Och vad är det exakt du menar med eltejpremsa? :va

Tuben skrev:
Vet ej hur det fungerar på sukkan men på hondan kan man beställa en tändbox utan startspärr ifrån england dom använde ej startspärr på
honda där(så var det för 2år sen i varje fall)
Lycka till

du råkar inte ha någon hemside adress till firman som har sånna boxar

*/ ?>
Back