Kontaktannons.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Någon som satt in en sådan? Om jag skulle göra det skulle det kanske bli så här:

Ung gunstig junker, bredaxlad, snabb och stark med fina tänder och framträdande genitalier söker ung, snäll och tyst tjej, gärna ex elitgymnast som tvingats ge upp idrottskarriären pga ryggåkommor orsakade av abnormt stor byst samt lider av Särimner syndrome dvs att hon efter genomfört samlag avlider och återuppstår som oskuld morgonen efter.

tror ni jag får jag hugg?

Hur skulle ni skrivit?

samt lider av Särimner syndrome dvs att hon efter genomfört samlag avlider och återuppstår som oskuld morgonen efter.
Min reflektion är att det måste vara grymt jobbigt att lära upp en oskuld dag efter dag efter dag.

Groundhog day syndrome...

Min reflektion är att det måste vara grymt jobbigt att lära upp en oskuld dag efter dag efter dag.

Groundhog day syndrome...

Jo, det räcker med att ta en så vet man att det är roligare att ha lite erfarnare tjejer. Man vill ju hälst att piloten är mer kunnig än en själv när man flyger charter, eller?

Fan va torra ni var då! :mad: Lägg in egna kontaktannonser i stället och visa hur det går till. Jag är ju novis.

Hej, jag är en unggrabb som studerar till elektriker, luktar kiss och har inget bilkörkort, vill skaffa eget boende men har inte råd. Går efter gammla meriter så du får f..* se bra ut och ha bra kontition! :ligga?

ne de är inte så jävla rockigt :D

Fan va torra ni var då! :mad: Lägg in egna kontaktannonser i stället och visa hur det går till. Jag är ju novis.

Kontaktannons är det bra?, vet bara en som gjort det, han hade typ 190 meddelanden på telefonsvararen när han kom hem en kväll, han dejta väl några men vilket drygt jobb.....

:hihi :rofl :hihi :rofl

Teo: börjar du bli smått desperat eller?

Finnes: The Man!

Sökes: Söt tjej med en fungerande hjärna.

Så skriver man - de ringer varenda eviga dag som natt, men jag gillar det :)

Nyligen frisläppt tämligen våldsam sociopat med förkärlek för steroider och skitsnabba fordon.

Sen jävlar lär det rassla i inboxen gubbar.

Någon som satt in en sådan? Om jag skulle göra det skulle det kanske bli så här:

Ung gunstig junker, bredaxlad, snabb och stark med fina tänder och framträdande genitalier söker ung, snäll och tyst tjej, gärna ex elitgymnast som tvingats ge upp idrottskarriären pga ryggåkommor orsakade av abnormt stor byst samt lider av Särimner syndrome dvs att hon efter genomfört samlag avlider och återuppstår som oskuld morgonen efter.

tror ni jag får jag hugg?

Hur skulle ni skrivit?

Jag hade en sån en gång....mmm vilka tider, men pga av kvävningsrisken vid ridaktiviteter så fick jag göra slut! :tuttar :D

Äldre, glosögd gästarbetare från Litauen finnes. Skalpen sporadiskt befläckad med hårtestar, lätt kutryggig med huvudet sittandes ner mellan bröstvårtorna vilka är prunkande som brännvinskapsyler. Hade älskat långa strandpromenader om det inte varit för min invuxna klöv som gör det i princip omöjligt att gå längre sträckor.
Söker moderskänslor företrädelsevis av en kvinna med lätt hundlika drag.

Nyligen frisläppt tämligen våldsam sociopat med förkärlek för steroider och skitsnabba fordon.

Sen jävlar lär det rassla i inboxen gubbar.

steroider brukar väl inte vara så där jätte bra för lillsnoppen? kanske inte ska skriva att "du" har lite problem att få upp den, indirekt. :D:arsele :tungan

förutom ofrivilliga ordvitsarna så ligger Pelle till bäst, eller hans låter mest intressant. :hihi

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande