Kontakta Ipermoto

brodin

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 929
Vad har hänt med Ipermoto? Hemsidan går inte att komma åt och jag får inte tag i dem via telefon eller mail.

Jag beställde lite grejjer till min RGV 250 i december, men jag har inte fått nått. Jag har mailat och frågat, men ej fått svar. Det är konstigt, för dom brukar alltid svara relativt fort via mail...

Om det är någon som har telefonnummer till Stefan Olgarsson så kan du väl pm:a mig!

brodin skrev:
Vad har hänt med Ipermoto? Hemsidan går inte att komma åt och jag får inte tag i dem via telefon eller mail.

Jag beställde lite grejjer till min RGV 250 i december, men jag har inte fått nått. Jag har mailat och frågat, men ej fått svar. Det är konstigt, för dom brukar alltid svara relativt fort via mail...

Om det är någon som har telefonnummer till Stefan Olgarsson så kan du väl pm:a mig!

Hej. Ipermoto kan du nå på följande mail :bike49@hotmail.com. Mattias heter han som har hand om ruljangsen i sverige men det e fortfarande Stefan som står för företaget.
check
/E

Hej!

Tack för ditt svar.

Jag googlade och namnet Stefan Olgarsson dyker också upp i tävlingssammanhang. Han är en väldigt duktig förare, har vunnit flera tävlingar av vad jag kunde se. Är detta också samme person, jag tycker att det borde vara det för namnet Olgarsson är lite ovanligt...?

Samt, jag vill som sagt ha de nya URL:erna till IperKart och IperMOTO.

Vh. Jure

jure skrev:
2635923 Tack för ditt svar.

Jag googlade och namnet Stefan Olgarsson dyker också upp i tävlingssammanhang. Han är en väldigt duktig förare, har vunnit flera tävlingar av vad jag kunde se. Är detta också samme person, jag tycker att det borde vara det för namnet Olgarsson är lite ovanligt...?

Samt, jag vill som sagt ha de nya URL:erna till IperKart och IperMOTO.

Vh. Jure

Stefan blev Norsk mästare i 250SP. Sen bytte han till gokart och körde tydligen som fabriksförare för en gokarttillverkare i Italien. Nu håller han på med att tävla med cykel. Om Stefan vill göra sig av med Iperkart och Ipermoto så får du nog vara beredd att betala för dom.

vare sej ipermoto eller iperkart är till salu!
next question?
/Jamil

Hejsan!

Någon måste ha missförstått något här. "Jag vill ha..." är INTE detsamma som att jag vill köpa dessa adresser, utan vad jag menade är att jag vill VETA de nya adresserna (URL) till dessa sajter. Alltså, det verkar som de gamla adresserna är inaktuella.

Vh. Jure

PS: Jamil, hur vet du att de inte är till salu?

"Jamil", kan man få ett svar eller? Var det inte 'next question' du själv sa?

//Jure

jure skrev:
2650259 "Jamil", kan man få ett svar eller? Var det inte 'next question' du själv sa?

//Jure

Att hemsidorna inte funkar beror nog på att dom firmorna inte finns kvar längre.

Jovisst, jag förstår allt att de är inaktuella (dem finns inte kvar längre).
Men frågan kvarstår, vad är adressen / adresserna till de NYA sajterna (om det nu finns några). Firman i sig kan ju finnas kvar, men förflyttat verksamheten till en ny sajt.

Samt hur kommer det sig att "Jamil" vet att de (sidorna) inte är till salu? Vad har denne Jamil för samröre med Ipermoto?

//Jure

Jag har nu blivit kontaktad av den riktige ägaren som meddelar att företaget har upphört, det är därför det inte finns någon notis någonstans om ny adress. Däremot så är internetadresserna till salu, för den som nu är intresserad av detta.

//Jure

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...