Konsum i västergård, södertälje.

Blaster

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2008
Hoj
Kawasaki zx7r -97
Hör nästan varje kväll någon som drar på som satan strax utanför mitt hus.
Inget jag bryr mig om tycker bara det låter soft, och blir sugen :yoparty
Men är lite nyfiken om det är någon här som brukar köra den streckan? Har hört det i snart 1 månad nästan varje kväll,
börjar bli nyfiken. Kör alltid själv så kanske behöver någon att åka med? :D

Kör ifrån rondellen vid konsum, upp mot västergårdsgymnasiet. Raksträckan där emellan. (Västergård)

Undra om det e jag? KTM 950 med akra slip-on.Morsan har landställe i järna så brukar åka dit ibland med hojen å då passerar jag ju dig men inte varje kväll dock.

Undra om det e jag? KTM 950 med akra slip-on.Morsan har landställe i järna så brukar åka dit ibland med hojen å då passerar jag ju dig men inte varje kväll dock.

Har ingen koll på hur akra slip-on låter, har inge ljud på datorn heller så kan inte kolla upp på youtube :P Låter som "personen" kör fullt ut 1:an 2:an och 3:an eller något, så han ligger på ganska höga varv det är därför man hör, är inte direkt ett mörkt mullrigt ljud utan mer som orginal.. svårt att förklara, jag hör det säkert 3-4 ggr veckan. Vid 23.30-00.00 tiden. Låter mer sporthojsaktigt än offroad hojj.

Åkte väl förbi där idag på väg till mc-hörnan men det var vid tretiden. kl 00:00 är "past bedtime" för en själv.. :näsblod

kan det varit dig jag körde upp samtidigt som den 25(?) juni på onsdagen där, kom bara ihåg killen från stälje hade nån äldre kawa han skulle strypa.
Drog innan den killen kom tebax så fick aldrig reda på om han fick kortet. :va

Har ingen koll på hur akra slip-on låter, har inge ljud på datorn heller så kan inte kolla upp på youtube :P Låter som "personen" kör fullt ut 1:an 2:an och 3:an eller något, så han ligger på ganska höga varv det är därför man hör, är inte direkt ett mörkt mullrigt ljud utan mer som orginal.. svårt att förklara, jag hör det säkert 3-4 ggr veckan. Vid 23.30-00.00 tiden. Låter mer sporthojsaktigt än offroad hojj.

ok nej då e det nog inte jag för är lite sent än när jag brukar åka förbi

Åkte väl förbi där idag på väg till mc-hörnan men det var vid tretiden. kl 00:00 är "past bedtime" för en själv.. :näsblod

kan det varit dig jag körde upp samtidigt som den 25(?) juni på onsdagen där, kom bara ihåg killen från stälje hade nån äldre kawa han skulle strypa.
Drog innan den killen kom tebax så fick aldrig reda på om han fick kortet. :va

Haha jo tjenare ! jo fan jag klarade kortet :yoparty
Jo den är strypt nu =/ men ska besikta den nu på torsdag så på fredag
är den nog ostrypt :D haha, hur går det för dig? kört något? :D
Får ta en repa nåndag :P

ok nej då e det nog inte jag för är lite sent än när jag brukar åka förbi

okey, får spana vidare då :P någon annan kanske känner sig träffad.
Men hör jag lite mörkade ljud så kanske det är du då ? :)

Last edited:
Haha jo tjenare ! jo fan jag klarade kortet :yoparty
Jo den är strypt nu =/ men ska besikta den nu på torsdag så på fredag
är den nog ostrypt :D haha, hur går det för dig? kört något? :D
Får ta en repa nåndag :P

Gött som faen, kört sådär en 260 mil på fyra veckor, bara..! :tummenupp

Klart som fan, semester nu och ser ut som vädret ska bli bättre så nu får man passa på! :crash

Last edited:
Trodde att det skulle ha kunnat varit jag men sen kom jag på att det är på Stålhamravägen jag brukar elda ur kaminen :D
Men vem vet, det kanske ekar över nejden haha

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...