Konstigt objekt utanför Kikås

Linusp3

Ride me like you stole me!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
Jag och en kompis var ute och gick i skogen idag och vi sneddade hem vid sjön Hörsickan från Bohusleden. När vi kom hem kollade vi kartan på Eniro och hittade något konstigt innanför Gatukontorets stenbrott. Någon som vet vad det är? Hemlig dumpplats för kemiskt avfall? Lersjö? Kolla själva och kom med förslag på vad de vita "sprinkler-liknande" sakerna i sjön kan vara...

X-files nästa?!

Bifogat

• Namnlöst-1 kopiera.jpg
    Namnlöst-1 kopiera.jpg
    129 KB · Visningar: 158
  • Namnlöst-2 kopiera.jpg
    Namnlöst-2 kopiera.jpg
    109.3 KB · Visningar: 185
Last edited:
Reningsverk??
Nejdå... Det är Sveriges största golfbunker utvecklad och anlagd av en riktig
galen sadist! Man ser ju tydligt flaggan till vänster i bilden.
Det so inte syns är som dolda kvicksands fällorna, vissa äter upp golfbollen
och vissa äter upp golfaren... :D

Reningsverk??
Nejdå... Det är Sveriges största golfbunker utvecklad och anlagd av en riktig
galen sadist! Man ser ju tydligt flaggan till vänster i bilden.
Det so inte syns är som dolda kvicksands fällorna, vissa äter upp golfbollen
och vissa äter upp golfaren... :D

Jag hade ju rätt Blomman! Se..det ÄR ju ett reningsverk!! Det renar bort golfare från mänskligheten....:hihi
Eller så är det moder natur som slår tillbaka mot golfare...
"Ni har prylat mig i årtionden...nu äter jag minsann upp er!"

:D

Jag vet vad det är! :)
Men för att upprätthålla fantasin i tråden så får ni hållas lite:tungan .

Och som någon anna sa: Badar du där bör du nog fundera på en lång dusch, eller leta efter numret till någon bra plastik-kirurg:näsblod Du måste ju oxå kunna klättra riktigt bra om du skall komma över staketen.

Lite kul att området öster om sjön heter: Rambo-dal.

Last edited:
De hör i alla fall till kikåstippen, vi har paserat där några gånger på våra motardturer i skogen. och jag skulle inte heller vilja bada där... luktar ganska illa om jag inte minns fel också...:va

De hör i alla fall till kikåstippen, vi har paserat där några gånger på våra motardturer i skogen.

Shit, kan inte jag få haka på nästa gång ni ska ut å åka så kan ni få lära mig teknikerna bakom skogskörniing?

Detta är också rätt intressant... I södra långvattnet som ligger typ.. ett pilskott från tippen och max 100 meter från den bruna pölen så finns det både inplanterad regnbåge och kräftor + de vanliga insjöfiskarna. Fattar inte hur det går ihop riktigt, men så är det. :va

Detta är också rätt intressant... I södra långvattnet som ligger typ.. ett pilskott från tippen och max 100 meter från den bruna pölen så finns det både inplanterad regnbåge och kräftor + de vanliga insjöfiskarna. Fattar inte hur det går ihop riktigt, men så är det. :va

Södra långvattnet ligger på högre höjd:va

Shit, kan inte jag få haka på nästa gång ni ska ut å åka så kan ni få lära mig teknikerna bakom skogskörniing?

Självklart får du de, vet inte om det finns så mycket teknik i de. slirar och glider mest hela tiden:yoparty

Last edited:
Självklart får du de, vet inte om det finns så mycket teknik i de. slirar och glider mest hela tiden:yoparty

Det där har jag bildbevis på!
Jo, motardhjul i blöta lerpölar med sörja upp över fotpinnarna var väl inte så lättkanske?

Det där har jag bildbevis på!
Jo, motardhjul i blöta lerpölar med sörja upp över fotpinnarna var väl inte så lättkanske?

Nee, men tog mig igenom i alla fall, det är resultatet som räknas:D bildbevisen vill vi dock se!:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT