HEJSAN HOPSAN!!
Har fått ett väldigt konstigt e-mail.
De e så att min hoj e till salu.. har fått ett mail fr en firma i london som säger att de har en köpare på min hoj å vill ha den.
Nu tänker ni .. villket Pucko som går på detta.. för de skulle ja oxå gjort...
hela upplägget låter som alla junkmail å nigeriabrev mm mm...
Har själv inte tänkt så mycket på detta utan drog iväg nåt mail å har fått svar på de frågor som ja velat ha, för ja har ju inte trott på detta själv.
Pengarna skall föras över iförväg innan jag skickar något till utlandet
De konstiga är att när ja slutat å fundera över detta konstiga "lurendrejeri"
så dimper de ner en check på hela beloppet i brevlådan. (har tyvärr inte hunnit å verifiera den än)
Riktigt konstigt..
Är den någon på detta forum som har hört något liknande.. för ja har själv läst lite på bilforum å liknande men inte att de gått så långt att ngn fått ngn check..
Har fått ett väldigt konstigt e-mail.
De e så att min hoj e till salu.. har fått ett mail fr en firma i london som säger att de har en köpare på min hoj å vill ha den.
Nu tänker ni .. villket Pucko som går på detta.. för de skulle ja oxå gjort...
hela upplägget låter som alla junkmail å nigeriabrev mm mm...
Har själv inte tänkt så mycket på detta utan drog iväg nåt mail å har fått svar på de frågor som ja velat ha, för ja har ju inte trott på detta själv.
Pengarna skall föras över iförväg innan jag skickar något till utlandet
De konstiga är att när ja slutat å fundera över detta konstiga "lurendrejeri"
så dimper de ner en check på hela beloppet i brevlådan. (har tyvärr inte hunnit å verifiera den än)
Riktigt konstigt..
Är den någon på detta forum som har hört något liknande.. för ja har själv läst lite på bilforum å liknande men inte att de gått så långt att ngn fått ngn check..