Konsten att döda en fluga med ett el rackert!

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Ja hur fan gör man?
Har jordens jävla(hade) ryggskott o knaprat i mig de flesta tabletter som finns ena flugan kom o pratad med mig!
Det e inte normalt alls jag vet.
Men hur dödar man dem?
Morfin e kul ibland men inte just då:D
Blev en liten swedie tråd över det hela=)
Måste man ha starkare batterier i dem eller funkar de bara på mygg?

Lite mkt piller?:D
Vad är frågan? Om man kan ha ihjäl flugor med ett myggracket?
Testa! Fjärilar är asroligt, men humlor måste vara små!:)

jag har bränt en geting med en originalracket.:) med TS har nog faktiskt ätit några bättre knappar.:tungan

problemet e att de sitter på mina sår jag har på benet efter en lite tankevurpa... hinner inte ifatt dem=(

problemet e att de sitter på mina sår jag har på benet efter en lite tankevurpa... hinner inte ifatt dem=(

Du inser väl att denna tråden nu kräver en film som visar dina tappra försök att döda flugor :D

Last edited:
Du inser väl att denna tråden nu kräver en film som visar dina tappra försök att döda flugor :D

Haha det kan du glömma!:tummenupp
men det skulle vart roligt:banana

Lite mkt piller?:D
Vad är frågan? Om man kan ha ihjäl flugor med ett myggracket?
Testa! Fjärilar är asroligt, men humlor måste vara små!:)
Du e fan hemsk inga fjärilar inte!
Hur tror du det går med kattter?

Last edited:
haha vad är det för fel på TS? med tanke på efternamnet bör han ju inte ha problem med svenskan..

Potent tråd utav bara helvete!:rofl

Döda dom inte, fånga dom levande och bygg ett flugplan.
http://www.fagotten.org/andy/fun/flugplan/index.htm

Det där ska jag testa!:yoparty :banana

Nu ska det fångas flugor!:D

haha vad är det för fel på TS? med tanke på efternamnet bör han ju inte ha problem med svenskan..

TS är hög som ett hus:hihi

Och vadå "bör inte ha problem med svenskan"??:va Bara för att hans efternamn tyder på att han är svensk? Även i sitt omtöcknade tillstånd stavar han ju bra mycket bättre än många svenskar här på forumet så det är knappast en förutsättning för ett bra språk:D

Last edited:
Och vadå "bör inte ha problem med svenskan"??:va Bara för att hans efternamn tyder på att han är svensk? Även i sitt omtöcknade tillstånd stavar han ju bra mycket bättre än många svenskar här på forumet så det är knappast en förutsättning för ett bra språk:D

Jag gillar heller inte invandrare. Jag tror du och jag skulle komma bra överens.

Döda dom inte, fånga dom levande och bygg ett flugplan.
http://www.fagotten.org/andy/fun/flugplan/index.htm

Man borde fånga fåglar och göra modell större.

Last edited:
TS är hög som ett hus:hihi

alltså stavningen är j helt okej, lite för många bokstäver på sina ställen och sånt, men det är ju meningsbyggnader och försök till att hålla sig till frågan som är lite oklara :tungan

EDIT: någon som vet anledningen till tillståndet på TS? han snackar ju om ryggont ch sår på benen efter vurpa iaf.

Hoj: Skit hoj1 skit hoj2 fjollmoppe3 (skit?)

Last edited:
alltså stavningen är j helt okej, lite för många bokstäver på sina ställen och sånt, men det är ju meningsbyggnader och försök till att hålla sig till frågan som är lite oklara :tungan

Om jag var du skulle jag inte klaga på andras meningsuppbyggnader. Men nu är jag inte du, och du får självklart göra som du vill, men man ska kasta skit på sin egna dörr först innan man gör det på andras. Eller hur det nu var?:confused:

Om jag var du skulle jag inte klaga på andras meningsuppbyggnader. Men nu är jag inte du, och du får självklart göra som du vill, men man ska kasta skit på sin egna dörr först innan man gör det på andras. Eller hur det nu var?:confused:

jag tycker jag har ganska ren och lättförståelig svenska :)

fast nu var det ju inte svenskan ja klagade på i sig, utan snarare vad som ligger bakom de fel som han (som vem som helst) gör.

jag tycker jag har ganska ren och lättförståelig svenska :)

fast nu var det ju inte svenskan ja klagade på i sig, utan snarare vad som ligger bakom de fel som han (som vem som helst) gör.

Okej, du kanske är borgmästare av det svenska språket, vad vet jag.

Okej, du kanske är borgmästare av det svenska språket, vad vet jag.

"Att dricka lättöl är som att slicka sin egen syrra. Det smakar nästan likadant men man vet att något är fel." var roligt, det fick mig att skratta. Men i övrigt verkar du vara en riktigt sur och jobbig jävel...:confused:

Bästa sättet att döda flugor: Lägg en bajskorv i käften och bit ihjäl dom när de kommer för att äta.

Inte nog med det. Han har även erkänt bra filmsmak.

jag fick lov att lägga till det för att inte bli borträknad som en idiot för att jag inte uppskattar "riktiga filmer". men det gör jag faktiskt, men förstod mig inte på The fountain alls.

Hade jag bara skrivit att jag tyckte the fountain var skit så hade jag ju kunnat höra till viklen steven segal-träsk som helst, och såklart inte får några seriösa svar..

Last edited:
"Att dricka lättöl är som att slicka sin egen syrra. Det smakar nästan likadant men man vet att något är fel." var roligt, det fick mig att skratta. Men i övrigt verkar du vara en riktigt sur och jobbig jävel...:confused:

Okej Oprah. Det var inte riktigt meningen att såra dina känslor. I övrigt så skär din elaka ord rakt in i hjärtat på mig, och du har nu förstört en dag som hade en väldigt stor potential till att bli halvdan, för mig.

Jag gillar heller inte invandrare. Jag tror du och jag skulle komma bra överens.

Eeh, va!?:va När fan har jag sagt att jag inte gillar invandrare!?:va :dummer
Några av mina bästa polare är invandrare, och rasistiska åsikter kan du hålla för dig själv. Vill fan inte bli sammankopplad med dig, än mindre komma överens med dig. Fyfan, rassar och nassar är det värsta jag vet:mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman