Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@blacktriple nä, det får kompressorn sköta men jag har saknat ett jämnt arbetstryck för airbrush eller större färgspruta. Det får nog bli ett köp imorgon.
aha, det verkar smartare ?Det finns ju även liten regulator som du monterar direkt före sprutan, så får du mer exakt tryck ifall du har lång slang.
Parkside (växten)@Mattias hihi, ja fast de har både bra skit och dåligt skit. Vissa saker är prisvärda med tillräckligt bra kvalité för hemmet. Den där regulatorn hade jag nog använt högst ett par ggr och 3 års garanti är inte dåligt.
Du anar rätt, jag hade inte köpt den även om det är 3 års garanti. När det gäller Parkside måste man alltid kolla reviews och denna kan läcka.En sån där slangvinda på väggen för 300kr kan det ju vara värt, dom kostar ju från det dubbla på Biltema, fast å andra sidan vill man ju inte att just tryckluftsgrejer ska vara halvdana...
Nej, jag tror mer på mutterpickan, den utsätts ju inte för samma slitage som en slangvinda, och inte lina jobbigt om det skiter sig.Du anar rätt, jag hade inte köpt den även om det är 3 års garanti. När det gäller Parkside måste man alltid kolla reviews och denna kan läcka.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |