Kommer hem snart...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Snyft.. böl :( :o

Jag lämnar Kalifornien ett tag... lämnar även min hoj här.. och en tjej!!! Argh! blir ju lite lack eller så! Men jag måste !! :( Inte för att jag åkt fast eller nått, utan det är dags för en hemvisit.

Kommer hem Söndag, Maj 31, kl 07:35. Bannemig att vädret måste vara bra!!!

endast 12 dagar kvar här.. vad ska jag hitta på!!????

Måste svida att lämna båda dina älsklingar i Kalifornien... :(

Swedie skrev:
Snyft.. böl :( :o

Jag lämnar Kalifornien ett tag... lämnar även min hoj här.. och en tjej!!! Argh! blir ju lite lack eller så! Men jag måste !! :( Inte för att jag åkt fast eller nått, utan det är dags för en hemvisit.

Kommer hem Söndag, Maj 31, kl 07:35. Bannemig att vädret måste vara bra!!!

endast 12 dagar kvar här.. vad ska jag hitta på!!????

Du får väll snylta på din brors hoj... :notme

Du kan ju alltid ta och köra hoj hela dagarna.

Du kan ju också införskafa en webcamera till tjejen så kan ni ju titta på varandra :tummenupp

!!!! är våt i ögat pga det här.. VILL INTE ÅKA!!!!!!! Jag kommer fölora så många bra vänner ... :(

:( :( :( :( :( :( :(

Du ska väl tillbaks eller? Då gör det väl inte så mycket? :) Hoppas man får tillfälle att träffa Sporthoj.coms skapare :)
Ta me bruden hit då?? :D

kanske lite offtopic men, vad gör du i Kalifornien?är du är genom jobbet isf vad arbetar du med, lr har du bosatt dig där helt enkelt? :p (Vilket inte är så tokigt med tanke på vädret där :tummenupp )

Swedie skrev:
!!! är våt i ögat pga det här.. VILL INTE ÅKA!!!!!!! Jag kommer fölora så många bra vänner ... :(

Varför förlora en massa vänner? du kommer väl tillbaka sen igen? Du får väl krama om älsklingarna extra mycket nu den sista tiden då... *tröstar* :)

:öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :(

vet inte vad som kommer hända på vägen hem... om jag inte kan komma tillbaka så .... :(

lämnar ju även min HOJ här.

det ordnar sig alltid...
ta det lugnt... du får väl hämta hem hojen då... då har du ju ett skäl att hälsa på vännerna oxå... :)

Swedie skrev:
:öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl :(

vet inte vad som kommer hända på vägen hem... om jag inte kan komma tillbaka så .... :(

lämnar ju även min HOJ här.

Funderade just på det.. Släpper dom in dig igen, eftersom du överskridit den tid du har rätt att vistas där? Hoppas inte du åker fast.

Swedie skrev:
!!!! är våt i ögat pga det här.. VILL INTE ÅKA!!!!!!! Jag kommer fölora så många bra vänner ... :(

Va nu inte lissen. Jag kan komma o visa upp dina gamla ZXR400 så du kan bli lite nostalgisk :tummenupp
Hoppas du kommer känna igen den :rolleyes:

750RR

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT