Kommentarer önskas

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
http://www.blocket.se/vi/13170561.htm?ca=15_s

Rent spontant känns detta som ett bra köp. Ny ligger den väl på 135 000 kr?

Enligt säljaren har den gått 370 mil, två ägare inklusive honom själv. Allt original förutom det rökfärgare kåpglaset.

Vad tror ni? Jag vill ju egentligen ha en GSXR750 men när man hittar sånt här så blir man ju rätt sugen.

kan du lägga upp en printscreen av annonsen?
Får inte titta på blocket för volvo..

Det är väl bara att gå in på Blocket och försöka hitta en billig stor eka, som givetvis kostar mindre än 97.000:-, och göra ett byte? :tummenupp

Har ju inte 90 tusen kontant. Så fort försäkringspengarna för den kraschade hojen kommer så måste jag ge dem direkt till banken där jag gjorde lånet (köpte den på avbetalning).

Annars är jag ju rätt sugen på den här också:

http://gebrauchte.suzuki.de/DSDLR/1/detailanzeige.php?iid=36060

Betydligt billigare, samt en hoj som jag har velat ha i flera år och på något underligt sätt identifierar mig med. Nackdelen är ju att man får åka ner och hämta den i Töskland.

Kan man köpa blocket menar du?

jobbets brandvägg släpper inte in mig på blocket.se

Det kan man säkert göra, köpa Blocket, om man betalar tillräckligt. :tummenupp

Men det var en länk till en billig eka, i och med killen som säljer den fina motorcykeln kunde tänka sig att ta en stor eka som byte.

Det här var oseriösa inlägg från min sida i förhoppning att vara lite skoj så här första dagen efter min semester (behöver kanske mest liva upp mig själv), men någon framtida karriär som stå-upp-komiker lär jag väl inte ha.

Inget viktigt alltså, så du kan lugnt vänta tills du kommit hem för att klicka på länken om du nu skulle vara intresserad av en eka, som har lite personlighet, så som att den läcker lite vatten och så vidare, till ett billigt pris. :)

Det kan man säkert göra, köpa Blocket, om man betalar tillräckligt. :tummenupp

Men det var en länk till en billig eka, i och med killen som säljer den fina motorcykeln kunde tänka sig att ta en stor eka som byte.

Det här var oseriösa inlägg från min sida i förhoppning att vara lite skoj så här första dagen efter min semester (behöver kanske mest liva upp mig själv), men någon framtida karriär som stå-upp-komiker lär jag väl inte ha.

Inget viktigt alltså, så du kan lugnt vänta tills du kommit hem för att klicka på länken om du nu skulle vara intresserad av en eka, som har lite personlighet, så som att den läcker lite vatten och så vidare, till ett billigt pris. :)

:pannkyss
Ha en trevlig dag på jobbet, bara 48V till nästa semester! :yoparty

:pannkyss
Ha en trevlig dag på jobbet, bara 48V till nästa semester! :yoparty

Nja..njooo..näe... Har 1,5 månad kvar att ta ut till april, när jag vill, så det är lugnt. :tummenupp

Kanske skulle köpa en eka, ta ut lite semester och renovera den över vintern, för att sjösätta den på vårkanten och ta lite semester då också och göra små dagsutflykter med båten? :D

Känns som att vi är lite offtopic just nu, men det kanske trådskaparen bjuder på?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien