Kom igen nu! Hjälp behövs i Halmstad, Falkenberg och Helsingborg!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nu är det snart dags för Anderstorp och första deltävlingen i SM.
Behöver folk som kan affischera i Halmstad, Helsingborg och Falkenberg.
Finns en sticky här ovan med mer information.

Kom igen och gör en insats för sporten!

Goodstuff skrev:
Nu är det snart dags för Anderstorp och första deltävlingen i SM.
Behöver folk som kan affischera i Halmstad, Helsingborg och Falkenberg.
Finns en sticky här ovan med mer information.

Kom igen och gör en insats för sporten!
Kan hjälpa till i Falkenberg....

Jag kommer lägga upp en popup på förstasidan för Anderstorp-SM'et. Om du kan skicka mig affishen oxå vore det bra!

Swedie skrev:
Jag kommer lägga upp en popup på förstasidan för Anderstorp-SM'et. Om du kan skicka mig affishen oxå vore det bra!
Du kan få affisch av mig men vill du ha designen för att göra en pop-up så kontakta Nordgren så får du det digitalt för det har inte jag.

YZFJohan --> Skicka mail till gustav@good-stuff.se med ditt namn, din adress samt hur många och var du kan affischera.

T-rex --> Fastcorner har sagt att han ska sköta Gbg tidigare men har inte hört av honom ännu. Dessuom är inte affischerna tryckta ännu så jagvet inte om det hinns med till helgen.

På ställen där det kan finnas/röra sig folk som är intresserade av Roadracing. Mc-firmor, på stan etc etc.

Goodstuff skrev:
På ställen där det kan finnas/röra sig folk som är intresserade av Roadracing. Mc-firmor, på stan etc etc.

Glöm inte att FRÅGA FÖRE ni slänger upp affischen, annars får klubben en massa skit för det!

jP skrev:
Glöm inte att FRÅGA FÖRE ni slänger upp affischen, annars får klubben en massa skit för det!

Aj fan, man måste alltså våga tilltala människor också. Inget för oss med folkskräck med andra ord. :huvet :tungan

*/ ?>
Back