Knutstorpsracet den 15/5

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Man läser i alla trådar efter a-torpsracet att man ska ta nya tag på SViestad, men glöm inte bort racet på sveriges roligaste bana den 15/5! Både rookieklasser och ERF! Kör man båda får man 3-3,5 timmars körning på samma dag :banana

Nr:18 skrev:
Man läser i alla trådar efter a-torpsracet att man ska ta nya tag på SViestad, men glöm inte bort racet på sveriges roligaste bana den 15/5! Både rookieklasser och ERF! Kör man båda får man 3-3,5 timmars körning på samma dag :banana

600-maffian ska dit :tummenupp

Men du får väl inte köra R600? Eller har du klassat ner dej igen? :D

Vafalls...inte varvad och inte sist...jag stannar ett tag till, tror jag :)

Men långloppet är väl öppet för alla, eller???

Eftersom det är "Jordbruk och Diesel Cup" så får jag inte vara med, men jag kommer och hejar på er.... :tummenupp

Chris Ash skrev:
Eftersom det är "Jordbruk och Diesel Cup" så får jag inte vara med, men jag kommer och hejar på er.... :tummenupp
Du kan väl va med o leka ändå?
Bara slå upp tältet o riva hojen några gånger så blir det som ett riktigt race, fast du slipper anmälningsavgiften ;)

stavgren skrev:
Du kan väl va med o leka ändå?
Bara slå upp tältet o riva hojen några gånger så blir det som ett riktigt race, fast du slipper anmälningsavgiften ;)

För att ge komplett rejsupplevelse kan du ju gå upp vid halvåtta och dra igång kompressorn och köra in en kolv eller två.... :)

Chrille skrev:
För att ge komplett rejsupplevelse kan du ju gå upp vid halvåtta och dra igång kompressorn och köra in en kolv eller två.... :)
Se till att få ihop hojen och kom till knudan :fatta!

Om det vore så enkelt. Med en polare som har den dåliga smaken att gifta sig så lyckades han i helgen strypa mina chanser att köra Atorp pga svensexa och gissa när han ska gifta sig....

Chrille skrev:
Om det vore så enkelt. Med en polare som har den dåliga smaken att gifta sig så lyckades han i helgen strypa mina chanser att köra Atorp pga svensexa och gissa när han ska gifta sig....
Sålänge det inte är ditt eget bröllop kommer jag bara att föra in den ursäkten i Stora Ursäktsbokens nästa upplaga :D

Om jag får ihop min hoj så...

Hur långt är det dit från Sverige? (typ Stockholm).. öh.

Vad kostar det att rejsa? Vart betalar man? På plats?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien