Knivrånad på sin MC

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Satt och letade efter rapporterade olyckor på polisens sida eftersom några frågat vad som hänt i Sthlm, men det finns inga rapporterade ännu.
Det jag hittade var att någon stackare blivit knivhotad och rånad på sin MC,
det kan man tydligen bli i Sthlm också, inte bara på landet i Västra Götaland :)

14:03 CITY
RÅN, Mälartorget. Man som just ska starta sin MC när en ensam man kommer fram och knivhotar föraren. Målsägaren tvingas lämna ifrån sig MC:n. Gärningsmannen avviker med MC:n från platsen. Polisens sida

En idiotisk bilist körde ut framför mej och jag knöt näven åt honom,,, och vad händer tokfan kör om mig och visar en pistol och jag svarar då med ett ful finger och några hundra meter längre fram står bilen vad sidan av väg och när jag åker förbi pekar idioten med pistolen igen, och sen ligger han i baken tills jag svänger mot polishuset...
Jag har hans reg,nr, och skuggar honom med bilen ibland, jag vill hämnas den saken är klar.

Nja, bara lite nyfiken på vilka kommentarer det blir med tanke på de som är här :) http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=182440

En idiotisk bilist körde ut framför mej och jag knöt näven åt honom,,, och vad händer tokfan kör om mig och visar en pistol och jag svarar då med ett ful finger och några hundra meter längre fram står bilen vad sidan av väg och när jag åker förbi pekar idioten med pistolen igen, och sen ligger han i baken tills jag svänger mot polishuset...
Jag har hans reg,nr, och skuggar honom med bilen ibland, jag vill hämnas den saken är klar.
är det sånt här som kallas spam?

Last edited:
ehh om en idiot försöker sno ens hoj, varför inte bara vänta tills han sitter på den o sen slita omkull den så han klämmer fast benet... sen kan man göra vad man vill:arsele eller dra hjälmen i huvudet på honom.

För såna tillfällen man skaffar larm med fjärrdödare av motorn...som man använder preeeecis när han ska svänga ut ur en korsning

Last edited:
hmm, jag känner bara ett behov av att slå mig trött på en sådan person. Det finns inga sypatistraff i mitt ynka huvud. Hämden är LJUV!
mvh/Robert

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing