Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att du har ruttnande matrester i skägget men inte i håret. Saker som ruttnar producerar syra, som skapar en hudirritation = kliar.honkiie skrev:varför kliar skägg men inte hår?? började jag just fundera på..
SSB skrev:För att du har ruttnande matrester i skägget men inte i håret. Saker som ruttnar producerar syra, som skapar en hudirritation = kliar.
De gör ju inte deduckie skrev:Raka av dig allt hår på huvet och låt det växa så ska du se att det kliar där också.
eppe skrev:De gör ju inte dekonstigt de där....
duckie skrev:Inte? nähä.
Jag har iofs aldrig haft varken skägg eller rakad skalle så jag ska väl inte uttala mig![]()
Tala för dig självheimdal skrev:men med tanke på hur fort de växer så kanske de e växt-klåda
Sad Glad skrev:Raka eller klipp dig där nere nån gång så skall du få känna på klåda!!!!![]()
Jag har iofs aldrig haft varken skägg eller rakad skalle så jag ska väl inte uttala mig![]()
Sad Glad skrev:Skäggstubb är styvare samtidigt som det gärna böjer sig ner och sticker dig i kinden. Det börjar ju bara klia när det kommit upp i en viss längd. När du rakar dig blir hårstrået dessutom ganska vasst.
Vanligt hår är så mjukt och böjbart att det inte sticker.
Raka eller klipp dig där nere nån gång så skall du få känna på klåda!!!!![]()
Starstriker skrev:Jag har både och skägg, och på mig kliar det minsann inte. Vad har ni för märklig hårväxt?
heimdal skrev:måste vara skönt å ha babyhår i ansiktet
Starstriker skrev:Kliar babyhår?
Felix skrev:Håret i ansiktet är så kallat terminalhår, dvs mycket tjockare än det på huvudet. Ansiktshåret är samma typ av hår du har på könet... och vem vill ha hela ansiket fullt med könshår... förutom vid fellatio då... (om man gillar hår)
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |