klarat uppskrivningen för A-kort

roban_2002

Kocken
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
kawasaki ZXR750 -89, suzuki TL1000S -97 samt en paj suzuki rg125f -92
nu sitter snart A-kortet också.
fan va najs att äntligen fått :arsele ur och kommit igång!
ses i sommar eller på mässan i älvsjö!

//robin

grattis grattis.. vet hur det känns.. klarade min teori idag också.=)

jävla jobbigt med teori när man har kört bil i snart 8 år. man vet hur man skall göra men så skall man gissa hur byråkraterna vill ha svaret utformat..*suckar*

Grattis till er båda. Jag gissar att ni tycker det är j-ligt långt till våren... :)

Grattis! Vågar man fråga på vilket försök ni klarade det på? Jag klarade det på 3é försöket, men gick inte på nån körskola. Uppkörningen gick däremot på första!

jag klarade teorin på första försöket.... med nöd och näppe låg på gränsen. uppkörningen på första försöket.

//Stefan

Ett rungande Grattis till mig också tack, fick 60p i tisdags :D Kuggade förra gången då jag inte trodde det skulle vara så jäkla svårt med tanke på att jag haft bilkort i 5 år men tji fick jag :arsele , det gick lite enklare när man pluggat :) Tack Stephan för lånet av teoriböckerna igen :tummenupp

Nu är det den enkla biten kvar *host*, tyvärr har man inte ens någon att övningsköra med ännu så det blir att åka konbanor utanför garaget istället.

ja nu är det ju den enkla biten kvar.. klarade provet på andra försöket.. 54 poäng gränsen låg på 52 *hehe* är för gammal för att plugga

det är väll tuta på pensionärer och pissa på övergångstället som gäller för att klara uppkörnignen sen va ? =))

klarade på första. 54 p här med. men å andra sidan så har jag skrivit för b 2 ggr då jag blev av med lappen i sommras. så det underlättar ju! och så har man bes på tis! hoppas på bra resultat...

Skönt för er att ha den delen gjord!

En annan måste ju vänta tills maj innan man får skriva. Då lär det ju bli panik med uppkörningen sen...:yoparty

Gött mos!!!

Glömmer aldrig själv den dagen jag fick köra tillbaka till körskolan utan någon som körde efter. Helt grym känsla :2cool

B: Första uppskrivningen 58p, första uppkörningen
A: Första uppskrivningen 53p, första uppkörningen

de va lite close call på A skrivningen trodde ja kunde mer på B delen än va man igentligen gjorde.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra