Jonny trajja
Medlem
Hej nu när det är lite kallare ute så undrar jag om det är båb som har tipps på en tunn och vindtät tröja att ha under skinnstället? mvh jonny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla efter ull med windstopper framtill. Tunna ulltröjor, (underställ) och en tunn fleece är vad jag kör. Tjockare blir korvigt och gör mindre nytta när det blir tight.Hej nu när det är lite kallare ute så undrar jag om det är båb som har tipps på en tunn och vindtät tröja att ha under skinnstället? mvh jonny
Jag har vindtät EL-väst under köpt i "Kina-land" för en spottstyver. Tar ungefär två veckor att få hem, snabbare om lagret ligger i Europa (kolla det). Kopplad med USB-kabel till uttaget på hojen så slipper man batteripack. USB-förlängning som du kopplar in där det tänkt att batteripacket ska in. Västen bygger inget alls och varmt å gött ? Passa på att köpa EL-handskar också...Hej nu när det är lite kallare ute så undrar jag om det är båb som har tipps på en tunn och vindtät tröja att ha under skinnstället? mvh jonny
Rätt svar direkt!Kolla efter ull med windstopper framtill. Tunna ulltröjor, (underställ) och en tunn fleece är vad jag kör. Tjockare blir korvigt och gör mindre nytta när det blir tight.
Universaltipset är annars regnjackan. Då stoppar man vinden och då räcker i regel ett par tunna tröjor under jackan.
Flera tunna lager värmer, som alltid, bättre än ett tjockt.
Vill rekommendera en sak till, en som brukar väcka viss munterhet, speciellt hos dem som inte provat.Tack alla.. tittat på Ruukas hemsida och hittat en tröja som verkar bra, sen verkar Halvarsson oxåx ha en somser bra ut ... nu gäller det bara att hitta en butik som har dem i Stockholms området.
Jag håller med dig... har värme i mina handtag och vår och höst är det nice..Någonting som jag tycker gör väldigt stor skillnad är handtagsvärmare.
Efter att ha monterat det kör jag mycket mer hoj!
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |