Kinnekulle Ring 3/5 -08

Manolo

Full Throttle
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Hojlös
Var på Kinnekulle Ring i helgen och körde! :D
Det var någon som tog kort där, någon som vet vem och hur man kan få tag i dessa bilder?

Tjena,

2 av fotograferna var bekanta till mig.
Har fått den ena fotografens bilder än så länge, ca. 300 bilder på totalt 1Gb.
Troligen mest på mellangruppen då jag körde i denna.... :tungan

Vet inte hur jag ska hantera dessa bara, har ingen rutin på detta.
Vore grymt om jag kunde "lämna" dessa till någon som ordnar med uppladdning eller så någonstans.
Har en del med jobb och ev. husköp just nu.

Jag mitt spån glömde bort att åka dit.....:huvet Hade ju haft det i åtanke hela veckan...

Tjena,

2 av fotograferna var bekanta till mig.
Har fått den ena fotografens bilder än så länge, ca. 300 bilder på totalt 1Gb.
Troligen mest på mellangruppen då jag körde i denna.... :tungan

Vet inte hur jag ska hantera dessa bara, har ingen rutin på detta.
Vore grymt om jag kunde "lämna" dessa till någon som ordnar med uppladdning eller så någonstans.
Har en del med jobb och ev. husköp just nu.
Tjena

Får du inte tag på någon annan så har jag en server att lägga upp bilderna på. Säg till i så fall så får du inloggning via FTP så du kan tanka upp bilderna, kan sedan skapa ett galleri för dem.

Jag snackade med en av fotograferna men han var inte medlem på sporthoj dock hade han visst en kompis som körde och nog var medlem här (Julleruff då antar jag).

Jag är också intresserad av bilderna och jag kan också bistå med ftp-plats om så behövs.

En extra hälsning till alla i mellangruppen o särskilt er som hade äran att köra i Galne Danskens grupp!

Fortfarande ingen som har bilder? Jag som såg så mycket fotografer tyckte jag.. ?

Jag har bilder från Kinnekulle 4/5

Har ett hundratal bilder från söndagen. Mest från snabb grupp. Ska försöka få upp dom ikväll eller imorgon på nåt sätt. Är det nån som har en server? Med möjlighet till att skapa ett galleri, så är det bara att höra av sig. Tänkte att folk då kan kolla vilka bilder de vill ha och sen kan jag skicka dom på skiva i hög upplösning eller via ftp.
Här är ett exempel. Alla är inte så bra för vi är riktiga amatörer på fotografering men några duger.

Bifogat

• DSC_0621.jpg
    DSC_0621.jpg
    100.8 KB · Visningar: 98
Har ett hundratal bilder från söndagen. Mest från snabb grupp. Ska försöka få upp dom ikväll eller imorgon på nåt sätt. Är det nån som har en server? Med möjlighet till att skapa ett galleri, så är det bara att höra av sig. Tänkte att folk då kan kolla vilka bilder de vill ha och sen kan jag skicka dom på skiva i hög upplösning eller via ftp.
Här är ett exempel. Alla är inte så bra för vi är riktiga amatörer på fotografering men några duger.

skania,

Väldigt intresserad av att kika på dina foton.
Jag tror jag lunchade med dig(?) på Söndagen då jag kikade i din kamera på ett foto av mig som såg rätt bra ut...om det var du vill säga :)

Maciej ovan i tråden verkar kunna sätta upp en FTP. :yoparty

skania,

Väldigt intresserad av att kika på dina foton.
Jag tror jag lunchade med dig(?) på Söndagen då jag kikade i din kamera på ett foto av mig som såg rätt bra ut...om det var du vill säga :)

Maciej ovan i tråden verkar kunna sätta upp en FTP. :yoparty
Hjopp, både Maciej och Manolo kan ordna detta.
Jag har tankat upp ca. 300 biler från en av fotograferna till Maciejs FTP.

Tackar Julleruff! Shyssta bilder. Man hade ju faktiskt fastnat på några. Tanka upp bilder ni andra också!

Vart ska jag skicka bilderna så du kan lägga upp min. Har 114 st bilder som är värda att dela med sig av. Hör av dig till mig.
sådär nu ligger bilderna ute

http://www.maciej.se/Kinnekulle2/

DSC_0694.jpg

DSC_0083.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0630.jpg

DSC_0711.jpg

DSC_0733.jpg

DSC_0794.jpg

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!