KING ROMMEL streetstunt!

Killen är skitduktig men vad jag är less på den dryga gangstaattityden. Väx upp...

A.C.A.B.? skönast i videon är att det inte är någon "spjuver" anda, utan mer "titta där är snuten, vi kör så galet vi bara kan" haha

Träna på parkering, proffsigt?:va neee fegt säger jag!:arsele

Oao! Döda dåm!!!1

Tjusigt puttrat killar, men nästa gång håller vi oss på inhägnat område med båda hjulen tryggt i marken och skyddsoverall va?

/perris

Mycket talang men jag blir äcklad av videon bara för att det är en drös 2pacs som ska visa hur jävla ashäftiga dom är.

awee jögge då, inte sur väl? tror nog att de e fett mycke roligare att kör fort i stan än att köra HD och sitta på sporthoj och kritisera trådar:D

Ibland,,, när jag vill vara ricktitt utomlaglig (Och när ingen ser. Viktigt viktigt! :fakta ) då firar jag mitt födelseårs stora trafikhändelse genom att köra på fel sida om vägen. Hela mitt grå liv får med ens mål och mening! :tuttar :Rockbanan Jag är olaglig, alltså finns jag! :yoparty

Jag kritiserar väl inte så mycket? Jag hjälper ju minst en R1-raketforskare i veckan med standardfrågan varför tvåan hoppar ur :va

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...