Killen på lyxfällan

Jag blir lite ställd, hur kan en sån ärta driva ett företag? Jag har inte ens ett företag. Är det något högre väsen som vill jävlas eller?

Det är lite oroande när man tittar på...Bonde söker Idiot, Lyxfällan, Arga Kocken, Fuskbyggarna etc....är halva Sveriges befolkning överbelånade idioter eller??

Det är lite oroande när man tittar på...Bonde söker Idiot, Lyxfällan, Arga Kocken, Fuskbyggarna etc....är halva Sveriges befolkning överbelånade idioter eller??

Jag tror snarare det är ett sätt att tillgodose (och spä på?) folks självgodhet. Ser man andra som misslyckas så känner man sig inte så misslyckad själv, eller skadeglädje är den enda sanna glädjen, typ...

Vad var det för firma han körde när han kunde lyfta ur 28lök i månaden?
Det lär väl knappast varit nån revisorsverksamhet :va

Till nästa mupp program, bonde söker fru. Suck.....

Till kommande mupp program "ung o bortskämd" Hatar verkligen alla dessa curlande föräldrar som tror de gör barnen en tjänst genom att dalta dem genom uppväxten, föräldrar som sjukanmäler o ringer arbetsgivare för sina spädgrisar :zpy

Själv uppvuxen me "när du e 18 får du klara dig själv" låter kanske hårt men hade mina föräldrar curlat så som många gör idag hade jag aldrig stått på egna ben o lärt mig av mina misstag

Svt i morgon 20:00

Va ska jag me EN till ? :va

Skaffar du fler bör du skaffa öronproppar

Last edited:
Det ska jag se! Bara för å se vad det är för idioter :D
Idioter? Dom är en produkt av föräldrarnas uppfostran som för allt för många föräldrar går ut på att ungen inte ska behöva ta något som helst ansvar och inte behöver sköta ett piss innan dom e 22 och då tröttnar föräldrarna på ungarna och säger att det e samhällets fel som inte uppfostrat ungarna. Curlingföräldrar borde anmälas för barnmisshandel.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT