Kille våldtagen av 5 tjejer...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,518313,00.html

Samhället blir sjukare för varje dag...

Undra hur snacket innan överfallet går... :confused:

- Jag vet! Vi samlas och tar med oss en gurka.. Sen hoppar vi på någon klen stackare som vi rår på så ska han få känna hur det känns... :kocko

Man kan ju förstå att tjejer får nog av hur samhället/männen behandlar dem men att då slå tillbaka med samma medecin mot en annan, helt oskyldig, människa är ju helt otroligt jävla korkat! :fatta!

Även om en kille är klent byggt så har han klart mer muskelmassa än en tjej.
Men men möjligt att det hänt.... men man börjar undra :va

Marals76 skrev:

Skulle nog påstå att många tjejer är ungefär lika starka som klenare killar. Om dom bara är lite aggresiva så blir dom på direkten farliga än killen. Vissa kampsportstjejer är rätt farliga.

Sen var dom 5 brudar också, tjejerna kanske vägde lika mycket eller t.om mer än honom så helt omöjligt är det inte!!

Marals76 skrev:

Om fem målmedvetna och aggressiva tjejer försöker slå/brotta ner en så har man oftast problem. Iaf om man inte är speciellt stor och stark.

Chris Ash skrev:
Om fem målmedvetna och aggressiva tjejer försöker slå/brotta ner en så har man oftast problem. Iaf om man inte är speciellt stor och stark.

Precis, när jag går ensam på krogen brukar jag ha pepparspray med mig för att försvara mig mot alla dessa aggressiva kvinnor.

bikerwoman skrev:
:D :tuttar :D Vafan, erkänn nu! De flesta av er har väl våta drömmar om att det ska hända er!?

Visst, men då ska det vara under något mera kontrollerade former än att bli insliten i skogen.

Edit: Tänk om man inte hade hunnit duscha och sånt. Eller hunnit applicera lämpligt glidmedel.

@Skalman; Jag vet att man förlöjligar offret(offren) genom att skämta om det men saker i rumpan är nått man/jag har skämtat om sen dagis. Hoppas ingen tar illa upp.

Last edited:
bikerwoman skrev:
:D :tuttar :D Vafan, erkänn nu! De flesta av er har väl våta drömmar om att det ska hända er!?

Ja eller hur. Och du går väl själv och drömmer om att bli rövk****ad i en mörk gränd av x antal helt okända män en fredagsnatt så att du skiter blod i 2 veckor.

Sorry, men trodde faktiskt att du var mer mogen än vad ditt inlägg visar.

bikerwoman skrev:

Hehe :hihi Vist men inte det om gurkan i röven.. Skulle nog kännas obehagligt med den. men om dom bara ville bli tokknullas då =) :banana hehe

Skalman skrev:
Ja eller hur. Och du går väl själv och drömmer om att bli rövk****ad i en mörk gränd av x antal helt okända män en fredagsnatt så att du skiter blod i 2 veckor.

Sorry, men trodde faktiskt att du var mer mogen än vad ditt inlägg visar.

Jisses vad den kommentaren tog! Får man inte skämta med er killar när det gäller sånt? :7peta

Lika illa som en tjej som blivit våldtagen, jag förstår inte den egentliga skillnaden :va (han menade att det var dubbelt skamligt eftersom han är kille)
Indragningarna på vården börjar verkligen visa sig på allvar snart.
(samt bristen på uppfostran hos ungarna samt bristen på sunt fönuft och friskt tänkande..) :gnissla

bikerwoman skrev:
Jisses vad den kommentaren tog! Får man inte skämta med er killar när det gäller sånt? :7peta

Jodå. Lika mycket som man kan skämta om tjejer i samma situation.

Gissa vad reaktionerna blir om en kille skriver motsvarande sak om en gruppvåldtäkt på kvinnor. Gärningen är inte mindre hemsk bara för att det är en kille som är den utsatte, och förövarna är tjejer.

Edit: Den kille som efter en uppmärksammad våldtäkt på en tjej, påstår att "hon säkert drömt om att bli våldtagen i rumpan av en gurka", hade definitivt tappat all min respekt.

Last edited:
Skalman skrev:
Jodå. Lika mycket som man kan skämta om tjejer i samma situation.

Gissa vad reaktionerna blir om en kille skriver motsvarande sak om en gruppvåldtäkt på kvinnor. Gärningen är inte mindre hemsk bara för att det är en kille som är den utsatte, och förövarna är tjejer.

Edit: Den kille som efter en uppmärksammad våldtäkt på en tjej, påstår att "hon säkert drömt om att bli våldtagen i rumpan av en gurka", hade definitivt tappat all min respekt.

Jajaja, flåt då! Det var okänsligt skrivet av mig! :huvet

*/ ?>
Back