Killar, dags att klippa sig?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Intresserad av att hjälpa till?
Slänger ut en tråd här för en kompis räkning och ser om det nappar.
Hon jobbar med Remington produkter.

Hårmodell behövs till en pressvisning tisdag 5 feb 08.30 – 10.30 på Berns hotell:

1 kille som vill bli klippt väldigt kort över hela huvudet med en ny hårklippningsmaskin.

Behöver ha minst ca 2 cm hår på hela huvudet idag (före klippning) Längden efteråt blir mellan 4mm och 12mm (får bestämmas av modellen)

Man får en hårklippningsmaskin också om jag inte minns helt fel :-)

PM.a om det är intressant så förmedlar jag kontakten vidare.
Tack på förhanden!

4-12?? Ska den säljas till anstalter eller?

Klarar den 0 så duger den till pungen!

4-12?? Ska den säljas till anstalter eller?

Klarar den 0 så duger den till pungen!

Ord.

Jag ogillar inte människor som klipper sig svinkort, alternativt rakar huvudet.
Men jag kommer aldrig sympatisera det minsta med frisyrvalet. Det är godtagbart om det är en ursäkt för tunnhårighet.
Vidare litar jag inte på människor som bär keps.

Just det, ta in kunskapen medan du kan. Du lär behöva den när jag är kejsare över jorden och du ska övertyga mig om varför du förtjänar att behålla huvudet.

Last edited:
Ord.

Jag ogillar inte människor som klipper sig svinkort, alternativt rakar huvudet.
Men jag kommer aldrig sympatisera det minsta med frisyrvalet. Det är godtagbart om det är en ursäkt för tunnhårighet.
Vidare litar jag inte på människor som bär keps.

Just det, ta in kunskapen medan du kan. Du lär behöva den när jag är kejsare över jorden och du ska övertyga mig om varför du förtjänar att behålla huvudet.

Det är en vansinnigt praktisk och hygenisk frisyr i synnerhet när man åker hoj. Nuförtiden ju stubb i mitt fall påkallad eftersom det känns som waste att gå till frissan när man är tunnhårig. Men det var skönt även tidigare, när jag trampade flottans maskinrumsdurkar etc, djäkligt praktiskt att kunna hålla sig ren när man varit inne i motorer och oljat ner sig. Dessutom så skönt att slippa kam, borste och schampo etc.

Keps är inte min påse heller, trivs inte i det kan jag erkänna. Jag har oftast en stickad Belker style-mössa. Eller helmuten! :D

Jag har oftast en stickad Belker style-mössa. Eller helmuten! :D

Hähä, Belker. Folket här har ingen aning om vem det är, eftersom de inte var födda än när det väl begav sig.

Edit: Feck, nu avslöjade jag att jag vet vem det är. Jag är faktiskt jätteung, så det så! :mad:

Det är en vansinnigt praktisk frisyr!

FannyPack5136.jpg

Här har du något annat som är praktiskt. :tummenupp

Dig som tunnhårig släpper jag in genom pärleporten. :pannkyss

FannyPack5136.jpg

Här har du något annat som är praktiskt. :tummenupp

Är det du med framfall? :va Jag har hårigare bringa och underarmar än du :mad:

Ja jag skiter faktisk helt i hur jag ser ut, att äta rätt och röra på sig och sånt gör jag mest för välbefinnandet. Min vanligaste jacka på helgerna är i bävernylon och full med ferniss- och oljefläckar och har burits av mig sedan 1987. Den vägrar gå sönder, men är mycket praktisk :tungan

Dig som tunnhårig släpper jag in genom pärleporten. :pannkyss[/QUOTE]

Tack! Du är så outsägligt from :krama

[QUOTE="Mattias, post: 3389285, member: 11"]Hähä, Belker. Folket här har ingen aning om vem det är, eftersom de inte var födda än när det väl begav sig.

Edit: Feck, nu avslöjade jag att jag vet vem det är. Jag är faktiskt jätteung, så det så! :mad:[/QUOTE]

Är det så djävligt... :va

Jag får leta reda på ngn sotarmösseprydd figur ur SpongeBob SquarePants istället så de yngre är med. :gnissla

Last edited:

Haha..

Man kan inte låta bli att gilla dig, din jävel. :D
Det här är anledningen till att jag smått hyllade dig i min "Vem skriver vassast inlägg"-tråd.

Snacka om trådkapning för övrigt.

Var exakt är det här? Misstänker att det är för långt från Skåneland, det var synd.

Brukar klippa mig till 9mm fast jag tror inte jag hade klarat två cm-spärren just nu faktiskt. Ligger kanske på 1.5. Jag måste klippa mig snart.

Förövrigt är snaggat = the only way, om man ser bra ut i det, som jag gör. Och Brad Pitt och Justin Timberlake.

Haha..

Man kan inte låta bli att gilla dig, din jävel. :D
Det här är anledningen till att jag smått hyllade dig i min "Vem skriver vassast inlägg"-tråd.

Snacka om trådkapning för övrigt.

Tack du med! :krama

Ja jag ska jobba lite så ni pjunisar får ha er förtäckta raggartråd ifred :)

Snart kommer de första parningsinvitinläggen där folk visar bilder på sina egna frisyrer. :mad: Får inte jag ha hobbysex ska ingen annan ha det heller!

Den ballaste frisyren på SH har iaf Bärgren på sin avatarbild :fakta

Adios

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey