Ken Block, störd bilkontroll

Jag såg den där tidigare idag. Det kan verkligen inte gå att ha roligare än sådär.

Jaha, ni han före.
Skulle just startaen tråd om det jag med!
[YOUTUBE-ID]rs-jAImScms[/YOUTUBE-ID]

FYFAAN!

Det där såg ju så jevla sjukt kul kul så det finns inte, fy faan vad jag skulle vilja setat med i den bilen :skrämd :yoparty

Behövdes ingen tuff ball musik i den filmen att speeda upp tempot !!!!!

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Har sett värre, men snyggt kört likväl.

Damn va kul det såg ut :) håller med inte en massa tönt musik

Lite pinsamt att plocka barriären med arslet i slutet av den stora cirkeln, gillar dock hur han smög runt konan.

Schysst cambervinkel btw.

Efter tre minuter var den som phetast!
How come baken fortfarande ser hel ut efter barriären i stora cirkeln?
Jag vill ju att filmen är gjord av en enda inspelning, och inte ihopklippt... :Bugar :gråta :rock

Edit, snöfilm

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Av0VsTxJd78&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Av0VsTxJd78&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Det såg lagom skoj ut, man blir lite avundsjuk på honom som har möjligheten att få ratta en riktigt rolig bil med lagom mycket motor :D

Jag får typ en svag känsla av att han gjort det där förut...
Galet ballt, snacka om att kille på sedgwayen litar på honom :)
/D

Jag brukar inte tycka att drifting är så särskilt mycket att hänga i julgranen. Men det här var en bra film. Amatörfotografen i mig måste berömma filmandet. Inget onödigt bruk av vidvinkeloptik, inget skakigt zoomande i tid och otid etc. Påminner en hel del om den klassiska filmen med Ari Vatanen:

[YOUTUBE-ID]TKgeCQGu_ug[/YOUTUBE-ID]

HELT insane!
Detta gillade jag! Att ge sig in runt en husknut utan fri sikt kräver bra koll. As a matter of fact, allt han gjorde kräver bra koll.

Killen har snopp, ingen tvekan om den saken.

Jag brukar inte tycka att drifting är så särskilt mycket att hänga i julgranen. Men det här var en bra film. Amatörfotografen i mig måste berömma filmandet. Inget onödigt bruk av vidvinkeloptik, inget skakigt zoomande i tid och otid etc. Påminner en hel del om den klassiska filmen med Ari Vatanen:

[YOUTUBE-ID]TKgeCQGu_ug[/YOUTUBE-ID]

Fast synd att jämföra Block's bilkörning med töntig drifting som alla fjantar tycker är så tufft just nu. Det här är bra mycket roligare att kolla på, och säkerligen att köra med.

Fast synd att jämföra Block's bilkörning med töntig drifting som alla fjantar tycker är så tufft just nu. Det här är bra mycket roligare att kolla på, och säkerligen att köra med.
Mja, men vad ska man kalla det då? Han driver ju omkring en hel del. Stuntkörning?

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025