Kawasaki Z1000

Lidbrandt

utrustad
Gick med
2 Sep 2003
Ort
stockholm
Hoj
Kawa Ztusen
Hallåj

Någon som har nån uppfattning om denna hoj?
Är den värd att satsa på?
Eller ska jag hellre köpa en till R1:a :rock fast nyare?
 
både och....faktiskt.....men jag vet eller kan inget om Z1000...därav min lilla oskyldiga fråga till er.... :p
 
Har hört att den ska vara lite motorsvag och helt utan bottendrag, och det kansek inte är så kul på en bus hoj...
är du van vid R1 så kommer den nog kännas som en moppe :(

Men snygg e den!! :tummenupp
 
Fått jävligt bra med kretik! bara det att den saknar lite bottendrag!
 
Jag körde faktiskt en i sommras. aslätt att åka på slangen med. Motorn är helt ok fast lådan känns inget vidare. Man får ingen kvalitetskännsla, +smådetaljer såsom glappande kuts och taskig passfprm på plast. lådan kändes lixom bräcklig.
 
Jag provade en i våras. Den _är_ bottenslö men man kan ju fundera på hur mycket det skulle göra med ett helsystem för med originalpiporna så lät det bara fjantigt lite. Klonkig växellåda var det med och ett fantastiskt helrätt utseende. Köp dej en och bli kung utanför cafét

Mvh Blip
 
Den kändes nog inte som em moppe. ;) helt ok drag och register men Jag tyckte lådan kändes smäckig som sagt, sen var varvräknaren (digital) ett desperat försök att göra något spektakulert men med minst sagt tveksamt resultet......DEN SÖG!
 
Jag körde en Z1000 i somras och tyckte den var väldans rolig :tummenupp
Själv vill jag dock ha lite mer vindskydd och har därför ingen kåplös hoj. Om det inte varit för det skulle jag gärna villja ha en sådan. :bow
 
Man låter kawasaki bygga skiten.

Det enda som är bra med den är designen... inget mer...

köp en retta och streetfighta istället, så om du sedan vill ha en kåphoj så kan du bygga om den snabbt och lätt istället för att byta hoj och förlora pengar...

:fakta

//jaG



Silwer skrev:
fast jag får hålla med om att hur lyckas man tillverka en 1000cc motor som inte heller är högtrimmad och så saknar den bottendrag?
 
Back
Top