Kawasaki Ninja ZX636R -02

Gick med
24 Nov 2004
Hoj
2008 Honda CBR1000RR
Tja! Är relativt ny här på detta forumet, samt nybliven hojägare sen i lördags :yoparty
Nu är det så att Hojen e silver/svart och skitful bakifrån. Har dubbla säten samt världens fulaste stänkskärm/reghållare i svart plast. Bort med skiten tycker jag, men har inte en aning var man kan hitta lite saker till Kawa. Inte på nätet iaf. Vet att Mc-huset (malmö) har lite saker, men skulle gärna vilja se lite av utbudet på nätet. Någon?

Tack

Behöver mer hjälp!

zx6r.jpg

Någon som e duktig på att Photoshoppa? Skulle bara behöva att någon provar sätta dit en kuts där bak samt färgar hela baken kawa-grön. Stänkskärmen skall också bor då alltså, en tailguard är snart på väg... Dom fula handtagen skall också bort. Vet bara inte om baken skall lackas i grön eller i silver.

Ytterst tacksam för minsta hjälpen.

Du får absolut icke måla den grön!!!!!!!
Den e bra som den e lacka svart istället!

Bifogat

• mdtyjk.jpg
    mdtyjk.jpg
    54.3 KB · Visningar: 121
Last edited:
Jag tror han syftar på

"Jodå trygghansa e jätte bra... elle inte skyldig en 100.00 te mig! *väntar*"
översätt! :)

yonsson skrev:
Jag tror han syftar på

"Jodå trygghansa e jätte bra... elle inte skyldig en 100.00 te mig! *väntar*"
översätt! :)

Kan jag väl!
Trygghansa e skyldig mig 100.000 kr o jag väntar på dom!
:tummenupp

Lite off topic... skulle vi inte hjälpa killen :confused:

Lindén skrev:
Kan jag väl!
Trygghansa e skyldig mig 100.000 kr o jag väntar på dom!
:tummenupp

Lite off topic... skulle vi inte hjälpa killen :confused:

Lindén: Passa på och skriv det då ;)

BigSwede: Lägg ut en bild på din hoj så kan jag försöka leka lite i Photoshop. Lindéns bild är en 00'a väl? :)

/oXydex

Edit: Slänger upp en bild som jag snabbt ändrade på. Det är en ZX636R(?) -02 för det va det som stog i topic.

Bifogat

• silver.jpg
    silver.jpg
    52.7 KB · Visningar: 79
Last edited:
oXydex skrev:
Lindén: Passa på och skriv det då ;)

BigSwede: Lägg ut en bild på din hoj så kan jag försöka leka lite i Photoshop. Lindéns bild är en 00'a väl? :)

/oXydex

Edit: Slänger upp en bild som jag snabbt ändrade på. Det är en ZX636R(?) -02 för det va det som stog i topic.

:fakta

Tack så mycket killar... Det blir silver bakdel helt rensad!

Extra kudos till dig print_screen!

Det är faktiskt lite konstigt... Det är en 636:a men en 02:a.
Så som jag har fattat det så började dom inte göras fören 03... Eller är jag helt ute och simmar? Jag vet att om jag vill beställa delar till den så finns det inga valmöjligheter för 636 2002 utan bara 2003 eller zx6r 98-02... Lite konstigt faktiskt.
Men det står 636 kubik på registreringsbeviset iallafall och årsmodell 2002.

Några ideér någon?

Hare guld!

BigSwede skrev:
Det är faktiskt lite konstigt... Det är en 636:a men en 02:a.
Så som jag har fattat det så började dom inte göras fören 03... Eller är jag helt ute och simmar? Jag vet att om jag vill beställa delar till den så finns det inga valmöjligheter för 636 2002 utan bara 2003 eller zx6r 98-02... Lite konstigt faktiskt.
Men det står 636 kubik på registreringsbeviset iallafall och årsmodell 2002.

Några ideér någon?

Hare guld!

Har den tillverkningsmånads och säljdatum sent på hösten så blir det en 03'a iaf

frågan är dock varför du pekade på en 00'a när du ville att folk skulle photoshoppa om en hoj som va likadan som din.

/oXydex

Den e såld maj 2002 så det e inte en 03. Varför den, tja, mest lik faktiskt. Skall ta ett snack med min polare somn jobbar som mc återförsäljare... Han måste kunna slå upp det eller något.

Back